Pai acest interviu este cu bright_lady001, o fata geniala. Am descoperit-o de putin timp dar pur si simplu m-am indragostit de povestile ei. *laugh*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --
Eu : De cand scrii ?
Eliza : Cred ca de mai bine de un an .
Eu : Cum iti alegi personajele despre care scrii ?
Eliza : Pai fiecare personaj este diferit unul de altul. Imi place sa fie diferite in fiecare situatie. Multe dintre ele sunt inspirate din caracterele prietenilor mei combinate.
Eu : Ce te inspira ?
Eliza : Totul din jurul meu. Natura, oamenii, comportamentul, muzica.
Eu : Despre ce iti place sa scrii ?
Eliza : Despre intamplari diferite si lucruri ce de obicei nu s-ar intampla. Sunt o persoana careia ii place sa iasa din tipare si la fel si povestile mele. Mereu am incercat sa fiu cat mai originala si sa aduc ceva nou,diferit. Atunci cand scriu ma asigur ca scriu ceva ce nu numai oamenii ar citii cu interes, ci si eu .
Eu : Esti directionera ? Daca da, de cat timp ?
Eliza : Da, evident ca sunt. De mai bine de un an si preferatul meu este Louis, urmat de Harry. [ Nu pot alege intre ei ]
Eu : Care este numele tau real ?
Eliza : Numele meu intreg este Eliza Mazilu.
Eu : Cati ani ai ?
Eliza : Am 15 ani.
Eu : Ce iti place sa faci in timpul liber ?
Eliza : In timpul liber fac o groaza de lucruri. De la batut cu sora mea mai mica pana la iesitul cu prietenii, certatul cu parintii si plansul dupa mancare. Oh, si ador sa citesc. Citesc o groaza.
Eu : Asta a fost tot. Iti multumesc pentru timpul acordat.
p.s Ai niste carti geniale. Am stat pana la 5 dimineata ca sa citesc One Direction adopted ME ?!? şi The Fighter. :3 :))
Eliza : Aww. Multumesc si eu ♥ :))
CITEȘTI
Interviuri cu scriitori de pe Wattpad
RandomRecent am descoperit o "carte" ca aceasta la CurcubeuL, dar am vazut ca ea nu mai posteaza, asa ca m-am gandit sa fac si eu chestia asta. Sper sa nu se supere nimeni. Daca cineva va fi deranjat voi sterge "cartea".