Vocile

34 1 0
                                    

      Nu ti-a placut niciodata linistea . Niciodata . La inceput ai crezut ca e doar ceva de care esti speriat . Fara niciun motiv . Dar cand ai crescut , ai realizat ca era un motiv . A existat intotdeauna un motiv . Intotdeauna te-ai culcat cu ventilatorul tau ce scartaie , mergand . Nu conta cat de frig era . Ti-ai luat paturi suplimentare , te-ai temut dar niciodata nu ai schimbat lucrurile ce scartaie . Pentru ai stiut cat de mult te-ai temut de liniste . Pentru ca ai stiut ca odata ce e liniste i-ai auzit .

       Prima oara , a inceput cu un sasaituri incete . Le-ai ignorat . dar apoi ai realizat ca suna ca si cum cineva sopteste ceva . Pentru tine . A fost nevoie de mult timp pentru a le descifra . Cand in sfarsit ai reusit . Nu o sa uiti niciodata .

       Iti vorbeau despre lumea de dincolo . Iad . Locul in care toata lumea se duce dupa ce moare . Nu era niciun rai . Era doar iad . Ti-au spus despre creaturile de acolo , cum fiecare monstru de care te-ai temut era real . Ti-au spus lucruri teribile .Ti-au spus cum sufletul bunicului tau a fost tarat mai aproape . In iad . La moarte . Ti-ai amintit cand ai fost la funeralele bunicului tau urmatoarea zi , tremurand , mai mult de frica decat de durere .

         Au fost reali . A fost real . 

        De atunci nu ai mai permis ca tacerea sa te invaluie cand adormi . Ti-e frica ca le vei auzii .Lucrurile pe care ti le-au spus despre mormant inca iti dau cosmaruri . Nu ai mai dormit niciodata complet in intuneric .

         Deoarece atunci e momentul in care le vezi ! 

<-------------------------------------------------------------------->

Micropasta : Voices 

Autor : Self written 

Traducere : YuukiGremory

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Micropasta in romana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum