In orasul Bisden , nimeni nu isi paraseste casa dupa lasarea intunericului . Imediat ce soarele incepe sa apuna , obloanele sunt inchise , luminile stinse si usile bine incuiate . Inainte ca luna sa rasara complet orasul arata desertic , iar linistea domneste .
"Ai auzit asta ?" a soptit Freja , sunand foarte neajutorata si speriata in intuneric .
"Taci !" suera fratele ei mai mare printre dintii inclestati privind geamurile intunecate ale celei mai apropiate case de ei. Probabil ca erau incuiate . Nimeni intreg la minte nu lasa ferestrele descuiate noapte . Nu in Bisden , oricum " Ti-am spus ca nu trebuia sa ne jucam in padure , " continua Freja. " Ti-am spus ca ar fi trebuit sa ne intoarcem mai devreme."
"Iar eu am spus sa taci , " a continuat Freud . "Plangandu-te despre trecut nu schimbi prezentul ." Freud s-a uitat la sora lui , trmurand in intineric . "Asta nu schimba situatia in care suntem."
Inainte ca Freja sa-i poata raspunde , sunetul slab al unui copil razand s-a auzit prin vant . Fiorii au trecut pe gatul si bratele lui Freud . Ceva in sunet parea...gresit .
"Poate ca e alt-" . Freud si-a pus mainile peste gura lui Freja . Tragand-o aproape ca apoi sa se scufunde in umbra aleei. Din nou sunetul nepamantean a plutit in deriva prin aer . Freja s-a lasat mai mult in bratele lui Freud imediat cum si-a dat seama de amploarea situatiei in care se aflau . O voce de copil , ciudat distorsionata , a rupt linistea noptii ca un pumn in geam .
"Iesi afara , iesi afara , oriunde ai fii !"
O creatura greoaie era la gura aleii - la doar cativa pasi de ascunzatoarea lui Freud si Freja . Era cam de marimea unui copil , dar combinat cu brate ce atarnau grotesc aproape de sol - ceea ce facea corpul sau disproportionat sa arate ca al unei maimute . Era complet dezbracat si avea o piele atat de alba incat reflecta stralucirea lunii . Cum trecea , creatura si-a intors capul catre alee . Fata ii era perfect neteda si coplet lipsita de trasaturi faciale - cu exceptia unui zambet imposibil de larg cu buze de culoarea sangelui . Gura acestuia parea ca se intinde de la o ureche pana la cealalta . Freud a simtit o cadura pe coapsa ca si cum vezica lui si-ar fii dat drumul .
Freja scanci .
Creatura a inghetat , corpul lui devenind rigid ca o piatra . Incet , si-a intors corpul pana cand a ajuns in fata aleii . A facut un pas in fata . Freja a inspirat pe nas si a intrat in hiperventilatie . Freud si-a pus mana peste gura ei , dar a fost prea tarziu . Imposibil de rapid , creatura si-a intors capul spre ascunzatoarea lor , auzindu-se un trosnet din gatul acesteia .
"Te-am gasit !"
In orasul Bisden , nimeni nu-si paraseste casa in timpul noptii . In fiecare zi , celor mici li se spune sa fie acasa pana la apus . Le este spus de raul care bantuie strazile noatea . Le este spus sa ramana tacuti , fiindca daca te aud - Copiii Lunii te vor sfasia bucata cu bucata .
CITEȘTI
Micropasta in romana
رعبAceasta este o carte in care eu (YuukiGremory) o sa traduc micropasta de pe site-ul creepy pasta pentru voi ! ATENTIE NU IMI REZERV DREPTURI DE AUTOR PENTRU CREATIE CI PENTRU TRADUCERE !!! micropasta = poveste scurta de groaza