3 - Eski Bir Dost

508 14 4
                                    

HATIRLATMA 

Kapı çaldı '' Bir şeyini mi unuttum Bieber ? '' diyerek kapıyı açtım. Ama karşımda beklediğim kişi çıkmadı..

'' Senin burda ne işin var ? ''

SARAH'IN AĞZINDAN 

Bununla Okuyun ( http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg )

'' Buraya nasıl nasıl gelirsin aşağılık sürtük ? ''

'' Sarah lütfen dinle benine olur . ''

'' Ne dinlicem seni söyle bana. Niçin dinliyim ? O gün orda bana tecavüz ederken hiçbirşey yapmadığın için tebrik mi ediyim ? Defol burdan. ''

'' Sarah gerçekten yardım etmeye çalıştım ama Seth beni engelledi. Beni senin yanındaki odada bağladı. Bir kaç gün sonra bıraktı. Sonra zaten taşındım sende biliyosun. Ne olur affet beni. ''

'' Sen ne diyosun ? Seth orda yoktu nasıl olu? ''

'' Ordaymış beni gözlüyomuş. Bende tam kaçarken beni yakaladı. '' tamda bu sırada ağlamaya başladı.

''Lütfen yardım etmeye çalıştım elimden birşey gelmedi. Burdan taşındıktan sonra tedavi gördüm. Neler çektim biliyor musun ? O aşağılık herif beni günlerce orda tuttu oda yetmedi arkadaşlarıyla beraber tecevüz etti. Gör bak ne haldeyim. '' Ağlamaya devam ederken benimde gözümden bir yaş düştü. Kapıyı iyice açtım ve ona sarıldım. O benden daha kötü durumdaydı. İnanamıyorum benim canım arkadaşım neler çekmiş bide ben kendi durumuma üzülüyodum. Kapıyı kapatıp salona geçtik. 

Birbirimize sarılmış ağlıyorduk. Burnumu çekerek :

'' Neden geldin Nora ? ''

'' Belki eskiden yaşananlarız ve eskisi gibi yakın oluruz diye '' dedi.

'' Sana değer verdiğimi biliyosun. Lütfen artık ağlama bende ağlıyorum '' diyerek kendimi gösterdim. 

İkimizde gülmeye başladık. Ruh halim resmen sikilmiş durumda. Biri beni görse deli der herhalde.

'' Nerde kalıyosun Nora ? ''

'' Eski evimde kalıyorum . ''

'' Tek mi ? ''

'' Hayır. Hizmetçiler var ama belirli bir saatten sonra gidiyolar. '' 

'' Tamam. Kahve ister misin ? '' 

'' Evet hadi hazırlıyalım. '' salondan çıkıp mutfağa gittik ve kahve hazırlamaya başladık. 

JUSTİN'İN AĞZINDAN 

Bununla Dinliyin ( http://www.youtube.com/watch?v=d0DfyAIkGw0 )

Evden çıktıktan sonra direk arabama taladım. Önceden buraya getirmelerini iyiki istemişim. Arabayı hızlı bir şekilde sürüp bizim bara geldim.

Gündüz olduğu için içerisi boştu. Hemen odama gittiö ve Chaz'i beklemeye başladım. 

5 dakika sonra Chaz geldi.

'' Nasıl oldu çabuk anlat. '' 

'' Bara uyuşturucu satan birini sokmuşlar. İçeride uyuşturucu satıyomuş. Sonra bunu içeri sokan piç polise haber vermiş. Poliste baskın düzenliyince olanlar oldu. ''

'' Kimmiş onu içeri sokan piç ? '' sinirlerim tepeme gelimişti. O piçi yakalayım bir güzel sikicektim. 

'' Jason ''  duyduğum isimle şok geçirdim. 

'' Jason mu ? Nasıl olur ? HApishanedeydi o hani ? ''

'' Dün çıkmış. Çıktığı gibi soluğu burda almış. ''

''Adi piç kurusu şimdi nerde ? ''

'' Bilmiyoruz kaçmış. '' Chazın yakasına yapıştım. 

'' Nasıl kaçmasına izin veririsin ? '' çok sinirlenmiştim. 

'' Olaydan önce kaçmış. Her yeri aradık ama yok merak etme onu yakalıcam . ''

'' Yakalasan iyi olur. Yoksa seni sikerim . '' dediğim zaman bir kahkaha patlattı.

'' Ne zaman bulamadım ki Bieber ? '' bende kahkaha atmaya başladım. 

'' Haklısın dostum. ''

'' Ee bu arada Sarahla naptın yakınlaşabildin mi ? '' Tam bu sırada suratımda bir sırıtma oluştu ve koltukta iyice gerindim. 

'' Dün gece unutamayacağı bir gece yaşattım. Sabahta bir kahvaltıyla gözünü boyadım. '' 

'' Ahh seni akıllı Bieber. Aferim sana '' 

'' Ne sanıyodun benim bu cazibeme kim kapılmaz ki ? '' 

'' Kız olsam ilk sana verirdim . '' tam bu lafın üzerine ikimizde gülmeye başladık. 

'' Neyse ben küçük sürtüğümü bekletmiyim. Görüşürüz dostum. ''

'' Görüşürüz. '' 

Bardan çıktım ve Sarahın evine sürmeye başladım. Yolun yarısında bir araba sinyal verip korna çalıyordu. 

Sinirlendim ve arabayı durdurdum. Kapıyı açıp çıktım.

Araba durdu. Camları siyah filimliydi. Kapısı açıldı ve çıkan kişi. Ahh hadi ama ....... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin