1945 gizemi

22 1 1
                                    

saat gece 12 olmuştu. gözlerindeki uykuyu silip attı ve sabah hazırladığı çantasını alıp camdan sessizce dışarı çıktı. kütüphaneye giden yol yarım saatlik yürüme mesafesindeydi. elindeki feneri yarı soguktan yarı içindeki korkudan titreterek tutuyordu. bir saniye için durdu ve "sadece bir kütüphane" dedi. "neden korkuyosun ki"
kütüphaneye vardığında penceresini kırıp içeri girmişti-kutuphanenin yakınında ev olmadığı icin kimse duymamıştı-fenerin titrek ışığıyla kitapların arasından ilerledi ve gazetelerin odasını buldu. odanın kilidinin kırık olmasıyla biraz korkmuştu. ama o gün ne olduysa öğrenmeliydi. odanın kapısını aralayıp içeri girdi ve yılların yazılı olduğu rafta ilerlemeye başladı. "1944-1 1944-2 1944-3... 1945-1" bu yazıyla durdu. 1945 in ocak ayıydı bu. gazeteleri indirip incelemeye başladı. 20 dakika sürmüştü inceleme, ama ocak ayından hiçbir tuhaflık çıkmamıştı. subat ta aynıydı ve mart a geçmişti. mart onun doğduğu aydı. mart'ın 13 ünde doğmuştu. ve digerlerini eleyip mart 13 e gelmisti. gazetenin başındaki haberle doğru gazeteyi bulduğunu anlamıştı

GÖKYÜZÜNDEKİ HAYALET
Gecenin karanlığını bölen bir hayaletin haberiyle yerçekimi şelalesi korkuya boguldu. mavi hayalet gece boyunca ormanda dolandıktan sonra sabaha birini kaçırdığı söylendi. akşamüstü geri dönen adamın tuhaf davrandığı ve gece yere yığılarak öldüğü biliniyor

bill  korkuyla gazeteyi kapattı ve kutuya geri koydu. bunun kötü bir fikir olduğunu düşünmeye başlamıştı tam çıkacakken kitap rafından bir kitap ve video bölümünden bir kaset yere düştü. bill korkarak da olsa kaseti takıp kitabı eline aldı. kasette bir haber vardı. mavi hayaletin haberi. ve adamın hareketleri de çekilmişti. video adamın yüzünün gösterildiği bir sahnede durdu. bill gözlerine bakip dona kalmıştı. insan gözü değildiler. ince uzun siyah kısım dışında heryeri maviydi. ve cok korkunç gözüküyordu.

video oynatıcıya tekme atıp kırdığı cama koştu. ama cam kırık değildi. birinin yaklaştığını duyup köşeye saklandı. birden bir taşla cam kırıldı ve kendisini içeri girerken gördü. korkudan doğru düzgün nefes alamıyordu. biraz uzaklaştığında cama gidip dışarı atladı ve koşarak eve gitti. eve vardığında hemen uyumak istiyordu. ve daha sonra da bu kabustan uyanmak.
                                    ***
sabah olduğunda bill üzerindeki korkuyu atmış bir sekilde uyandı. ve yanında duran kitaba baktı. onu okumak istiyordu. ama şimdi değil. daha sonra. ormanda cücelerle okuyacaktı.

ormana gittiğinde cücelerin hepsi toplanmış birşeye bakıyorlardı. bill de yanlarına gidip baktıkları şeye baktı. bu bebek bir cüceydi. cücelerden biri "bence adını sen koymalısın bill" dedi. bill biraz düşündü ve aklına gelen en tuhaf ismi soyledi "şimavilak". cüceler önce sadece baktı ve sonra hepsi şimavilak diye bağırarak şimavilak i bill e uzatti. bill şimavilak i tutup gözlerine baktı. umut doluydu. mutluydu. ilerde olacaklardan habersizdi.

bir süre sonra kalabalik şimavilak i gezdirmeye gidince sadece bir cüce onunla kalmisti. david. bill e yaklasip "elindeki kitap nedir? dedi. bill gece olanları açıklayınca cüce korkulu gözlerle ona baktı. bill "bahsedilen mavi hayaleti tanıyor muydun" dedi. david ürkekçe evet anlaminda basin2i salladı. ve bill e fısıldayarak "o olması gerektiği yerde. ve eğer fazla kurcalarsan seni etkileyebilir. ordan çıkmak icin herşeyi yapar. o kitabi bulduğun yere bırakmalısın ve araştırmayı bırakmalısın. artık buraya gelme bill chiper
burasi artık senin yuvan değil" david bunlari söyleyip gözden kaybolmustu. bill geri dönüş yolunda kimseyi bulamadı. sanki tüm orman sonsuza dek susmuştu. ve bunun sorumlusu da mavi hayaletti.

eve gittiğinde odasina çıktı ve kitabi açıp okumaya başladı

bunu okutan ölümlü. bu sana ilk ve tek uyarıdır. bu kitapla her istegin yerine gelebilir. bir anlasmayla kendini kral bile yapabilirsin. ama anlaşmayi bozamazsin. bir kez elimi sıktığında geri dönüşü yoktur. peki... dünyalara sahip olmaya hazir mısın?

bu yaziyi okudugunda bill biraz korkmustu. ama vaatleri onun aklini çelmeyi başarmıştı. kendisini dışlayanların başı olabilirdi. ilk sayfayi cevirdiğinde karsisina bir sekil cikti. ortasında mavi bir hayalet motifi olan bir ayin cizimine benziyordu. kitapta okunmasi cok zor birçok yazi vardi ve her birinde yaratacağı etki yaziyordu. en sonda ise tekrar o ayin cizimi ve altinda da cagirma büyüsü vardi. aciklamasinda ise "en buyuk dilekler icin bir anlasma. elimi sık ve dunya istediğin hale gelsin" diyordu. bill ilk basta normal bir büyüyü denedi. büyü zamani durduruyordu. ve denediğinde gercekten işe yaramıştı. zaman durmuştu. bill bir sure sadece büyüleri ezberledi. buyulerin açıklarını buldu ve bunlari duzeltmenin bir yolunu buldu. bazen okula gidip ordakilere buyuler yapip onlari hasta yapiyordu. bazen zihinlerine oyun oynuyordu. çoğu kez sınırda durmayi becermisti ama gun geçtikçe sahip olduğu sey onu delirtmeye başlamıştı. artik kendini herkezden ustun görüyordu. o bill chiper dı. buyunun ustasiydi. bir gun ailesi onu iceri gitmeye ikna etmeye calisiyordu. bill sinirlenip bir buyu yapti. yapmamasi gereken bir büyü. anne ve babasini yok etmişti. onları bu dünyadan silmişti. ama üzülmüyordu bile. artik kendisini insan gibi bile hissetmiyordu. o başkaydı. ve bunu kesinleştirmeliydi. son sayfayı acip odasının zeminine şablonu çizdi. ve buyulu sözleri söyledi. büyü bittiğinde herşey soyutlaşmıştı. herşey soğumuştu. ve tum o renksiz dunyada sadece bir sey renkliydi. mavi hayalet. hayalet yanıma yaklaşıp bir el oluşturdu. yanan bir el. ve bill'e "yasayan her canlidan daha ustunsun. büyünün gücünü anliyorsun. ayni benim gibi. bana katıl. bu bedenini bırak ve benim formuma bürün. varoluşa birlikte hükmedelim" dedi. bill elini uzatip "anlaştık" dedi. ve iki el temas ederken bir ışık kumesi tum evi aydınlattı. ellerini ayirdiklarinda bill de bir hayaletti. ama o sariydi. tipki saçları gibiydi. mavi hayalet ona adini fısıldamıştı. "iblis" ve bill de kikirdadı. artik yazilan buyulerin anlamini biliyordu. yaptigi buyu artik iblise ait olduğunu söylüyordu. iblise döndü ve bir buyu yapti. ve iblis kizgin gozlerle onu süzdü. bill iblisi kendi bedenine bağlamıştı. ve tüm güçlerini çalmıştı. iblis onun bedenine dolarken bill kendisine daha hoş bir sekil seçti. bir ucgen. ve üzerinde tek göz. ardindan iblisin tum izlerini silip kendisininkini dağıttı. paralarin uzerine kendisini koydu. ıssız duvarlara kazidi ve kitaptaki sembolleri değiştirdi. büyü artik iblisi cagirmayacakti. artik onu çağırmak içindi. ama cagiranlar aradiklari dostu bulamayacaklardı. sadece onlarin ruhunu isteyen birini goreceklerdi. bill ince sesiyle güldü ve evi terketti. ormana gidiyordu. onlardan öc almak için.

not: multide bir fanmade var. konuyu bilen varsa mavi olan will. bill in kardesi olarak geciyor. tabi ben olayi sadece dönüşmesine yardim eden kisi olarak yazdım ama yine de paylasmak istedim.

bill chiper'in hayatı(fanfiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin