✴BÖLÜM 1

40 8 0
                                    

Bölüm 1 : Bar

Destina'nın Ağzından

Ben rüyamda Dean ile aşk yaşarken etraftan Destina diye sesleniyorlardı. Dean tam bana doğru yaklaşıp beni öpücekken birinin hayvan gibi üstüme atlamasıyla uyandım. Bu her kimse benden iyi bir dayak yiyeceği kesindi.

" kimsin lan sen. Sen kim köpeksin lan benim aşkımla aramıza giriyorsun. Lan ben tam Dean ile öpüşürken niye uyandırıyon köpek insan bir der kankim rüyasında Dean ile öpüşüyor bi 5 dk sonra uyandırıyım der ama sen naptın öpüşürken uyandırdın lonet olsun bu sevgi lonet olsun bu hayat dırırım dırırım "

" biraz az konuş yaa gözünün yağını yiyim biraz az ve yavaş konuş lütfen bak benimki de kafa ama yaa yeter yaa sabahtan akşama kadar yaa. Haa bu arada akşama hazırlan bara gidiyoz. "

" banane yaaa "

" delirtme beni tüm posterlerini yırtarım "

" tamam be. Çok ısrar ettin yoksa gelmezdim. Sırf sen istedin diye "

" aferin adam ol şimdi kalk daha kahvaltı hazırlayacaz "

Neymiş efendim akşam bara gidecekmişiz yav hehe. Ben gidicem o kapıdan girdiği an zaten sevgilisinin yanına uçacak bende o uçtuktan sonra sıvışırım. Allah kahretsin yaa yine zeka fışkırıyorum. Ama barda yakışıklı çocuklar varsa beni feriştahınız gelse o bardan çıkaramazsınız sonuçta yakışıklı çocuk boru mu bu hiç yani. Siz şimdi hiç yakışıklı çocuk görürüm diye yolu uzatmadınız mı ya da sevdiğiniz çocuk olduğu zaman evi ters taraftaysa onu görürüz bahanesiyle onun evinin önünden geçip gitmediniz mi ? Hadi ama yapmış olmanız lazım.

Eee saat daha sabahın kaçı acaba merak ettim aman neyse banane ama şimdi giyecek bir şeyim var mı acaba o kadar kıyafetten çıkar herhalde bir tane yani boşuna aldım ben o kadar kıyafeti.

" Destinaaa yeter artık kendi kendine konuşmayı bırak da aşağı gel seni bekliyorum burada kaç saattir!! "

" tamam bee !!! Geldim !! "

Banyodaki işlerimi halledip aşağı Alina' nın yanına indim. Şimdi allahı var güzel kız lez olsam direk yavşarım o derece ama ben ne değilim tabi ki lez değilim o zaman yavşamama da gerek yookk.

" geldim işte ne bağırıyon "

" sonunda. Yap kahvaltını daha kıyafet seçicez "

" ooo daha çok var seçeriz ne acelemiz var "

" emin misin. En son zamanımız var dediğinde ne olmuştu hatırladın mı ? "

" ne var yani gideceğimiz yere 2 saat geç kalmışsak. 2 saatten ne olur ki. Gözünü aç kapa 2 saat. Bu kadar. "

" allahım sen bana sabır ver "

" amin canım amin "

Kahvaltıyı sanki peşimizde atlı koşturuyor gibi hızlıca yaptık ve dolabıma yani 3. Savaşın başlayacağı alana doğru yol aldık.

" hadi bakalım nelerin var " dedi ve dolabın kapağını açmasıyla kıyafetlerin yüzüne dökülmesiyle geri kapattı. Ben bu duruma eşek gibi anırarak gülerken o kaşlarını çatmış benim gülmemin bitmesini bekliyordu.

" ne , ne var. Ne yaptım yine "

" bu kıyafetlerin hali nee bee "

" benim kıyafetlerimle arama giremezsin taam mı. Seç bir tane gidip giyiyim artık yeter bee "

" ne bağırıyon yaaa. Tamam anladım"
Neredeyse bütün dolabı yatağın üstüne serdi. Yatağın üstünden kıyafeti aldı üstüme tuttu beğenmedi yere attı bu döngü neredeyse 2-2.5 saat sürdü sonunda bulmuş olmalı ki evi titretti resmen bu nasıl bir ses ya. Kargo görse bunun sesi benden daha kötü der işi bırakır yeminlee haa bu ne biçim bir ses dir yaa.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin