Sabaha büyük bir sesle uyandım ama bu beni kötü yönde etkilemedi çünkü 10 yıllık pislik içinde olan hapisaneden çıkma günüydü. Dosyalarımı aldıktan sonra hemen kendimi hapisaneden dışarı attım tabikide beni kimse karşılamamıştı şaşırmadım çünkü beni bekleyen yada beni seven biri olmadı ama üzülmüyorum buna alıştım. Bu düşündüğüm seyi şu anda daha çok takmıyorum çünkü dışarı çıktığım anda içimden bir "dünya varmış" çekmiştim. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum, ben Clark, daha yeni başlıyoruz.
Daha önce yaşadım ve 10 yıllık hapiste olma sebebim olan banka soygununu da bu şehir olan Las Vegas ta yapmıştım ama bu şehirde artık işim olmazdı bu yüzden Seatle a gittim. Hemen gidip bankadan geriye kalan paramı çektim ve hemen bir otelde oda tuttum ve bekletmeden bir iş bulmaya başladım. Bulmam gerçekten çok uzun sürdü çünkü dosyalarımda 10 yıl hapiste kaldığım yazıyordu ve beni kabul etmiyorlardı.
Sonunda bir iş bulmuştum, bir barda, barmen olarak çalışmaya başladım. İlk gün için tam 25 para almıştım. Kaldığım otel odasına gittim, şimdilik burada kalıyordum biraz bu barmen isi den para biriktirince kiralık bir eve çıkardım. Yemek olmadığı için pizza söyledim ve uzanıp televizyonla birlikte pizzamın gelmesini bekledim, pizzam geldi ama 5 dakika gec getirmişlerdi bu yüzden bedava ya pizza yemiş oldum, mutluydum ve sabaha da bu mutlulukla uyanmak istiyordumSabah kalktığımda hayalim gerçekleşmişti, mutlu uyanmıştım!! Bir tabak mısır gevreği yedim ve çalışmaya gittim, yolda gördüğüm şeye inanamadım tam karşımda duruyordu, gerçekten hayalimdeki kişiyi bulmuşmuydum, gercekten ilk görüşte aşk denilen şeyi yaşamıştım ama işe geç kalacaktım, hemen hızlıca bara gittim. Sanki tamamen unutmuş gibiydim sanki bu olay gelip geçiciydi, allahtan o kızı düşünmemiş ve dalgınlıktan işimden olmamıştım.
Her zaman ki gibi işimi yaparken birden barda, iki kişi arasında kavga çıktı ve bu kavgayı ben ayırmak zorunda kaldım fakat bir şeyler ters gitti, kavga edenlerden adı Jhon olan kişi bana saldırmaya başladı, tabi allahtan hayatım boyunca dövüşle uğraşmıştım. Bu Jhon denen adamı çok fena benzettim ama benzettim benzetmesine de işimden oldum. Gerçekten moralim çok bozuktu, sonuçta hem hayalimdeki kızı hem de para kazandığım işimi kaybetmiştim...Gözlerimi açtım!! En son hatırladığım şey boş bir kaldırımda moralim bozuk yürüdüğümdü. Başıma çok kötü bir darbe almıştım. Şu anda tek gördüğüm ve hissettiğim başımın ağrısı ve gözümü alan bir ışıktı. Ordan bir ses
"Seni bu durumda buraya getirdiğimiz için özür dilerim ben Tony"dedi
Burada ne aradığımı ve benden ne istediklerini sordum. Bana;
"Orada nasıl dövüştüğünü gördüm ve suç geçmişini de biliyorum, bu yüzden sana red edemiyceğin bir teklifim var" dedi.
Ben şok olmuştum, bu rüya olabilir miydi, ama sanırım değildi bu yüzden bunu düşünmeyi bırakıp Tony denen adamın konuşmasını ve sadete gelmesini bekledim.
"Bana biraz daha anlat" dedim
"Senin bizle çalışmanı istiyoruz, bizim önemli bir görevimiz var ve bunu sadece sen kusursuz bir şekilde başarabilirsin.
"Üzgünüm ama size yardımcı olamam, ben suç işlemeyi 10 yıl önce bıraktım"diye çıkıştım.
Benim sanki bu sözlerimi takmıyorlardı, görevi hemen düşünmeden kabul edeceğimi sandılar herhalde. Ben bunları düşünürken Tony denen adam bana bu görevi başarırsan tam yarım milyon dolar vereceğini söyledi.
Paraya ihtiyacım vardı ve bu görevi başarabilirdim, sonuçta profesyonel bir suikastçi ydim ama tekrar o pislik dolu hücreye geri dönme riskini alamazdım. İki seçim arasında ince bir çizgide kalmıştım ve Tony ye;
"Bana biraz izin verin, bunu iyice bir düşünmem lazım"dedim ve kaldığım otel odasına gittim. Tüm gece uyuyamadım, sonuçta bu karar benim kaderimi değiştirebilirdi. Bütün gece düşündükten sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçiş YOK
ActionSuikastçi, kiralık katil ve soyguncu olan bir adamın bir iş dolayısıyla tanıştığı kişiyle yaşadığı ilişki ve içine girdiği aksiyon dolu anları içeren bir kitap.