GY2- Yeni İş

18 5 1
                                    

İyice düşündükten sonra, Tony nin adamalarından Tony ye bu işi "kabul ettiğimi " söylemelerini istedim.
Bir kaç saat sonra Tony den telefon geldi;
"Merhaba Clark, ben Tony numaramı kaydetmediysen kaydet. Neyse şaka bir kenara, demek düşünüp işi kabul etmişsin.
"Evet biraz öyle oldu ve tamam numaranı kaydederim.
"Peki, yarın saat 20.30 da, adresi biliyosun gelirsin. Detayları sana açıklayacaklar.
"Anlaşıldı"diyerek telefonu kapattım.
Bugün dinlendim ve ertesi gün tam 20.30 da yeni işimin olduğu yere gittim. Orada beni Tony nin adamları bekliyordu, beni Tony nin ofisine benzer bir ofise götürdüler ama Tony nin adamlarından hiç görmediğim bir adam oturuyordu önümdeki koltukta. Her halde bana bu adam yardımcı olacaktı. Bana koltuğa oturmamı istedi ve işle ilgili bir şeyler anlattı;
"Öncelikle hoşgeldin, Ben Tony nin baş elemanıyım. Görevin şunlardan ibaret;
""İlk olarak silah ekipmanlarını vericez sana""
"İki tane çalışma arkadaşım olacak"
"Ne!! diye çıkıştım adama, kesinlikle olmaz ben yanlız çalışırım" dedim. Adam beni dinlemeden,
memnunsuz bir yüz ifadesiyle sözüne devam etti;
"Carlos denen adamı Fenic in adamlarından önce bulman ve bize sağ salim getirmen lazım
"Bana biraz bu isimlerden bahset" dedim
"Öncelikle Carlos, o bir hacker, kendisi NASA yı Hacklemekten Kanada nın en büyük gemi hapisanesinde. Fenic ise gelmiş geçmiş bildiğim en iyi mafya babası. Yani işin baya zor olucak"
İçimden derin bir OF çektim. Adam; 
Korkmuş a benziyorsun. Tabi ben olsam bende korkardım. Sonuçta ölüme göz göre göre gidiyorsun."
Korkmamış değildim ama bunu bir kenara bırakıp ortaklarımı merak ediyordum. Görevimi tamamen anlamıştım ama bu hacker Tony nin ne işine yarayacağını bilmiyordum. Bu olay beni daha da meraklandırıyordu. Kaldığım otel odasına geri döndüm ve biraz kondisyon çalışmaya başladım. Şınav mekik vb. Kendimi biraz formda tutacak karakterler yaptım, hoş hapisane hayatım boyunca bu hareketleri fazlasıyla yapmıştım ama dinlenmem gerekiyordu bu yüzden hemen uyudum.

Uyandığımda telefonuma baktım ve bir sürü cevapsız çağrı olduğunu gördüm. Beni çoğu kez arayan kişiyi aradım, telefonu bir bayan açtı.
Nazikçe sordum;
"Acaba siz kimsiniz"dedim.
Bana kızgın bir ses tonuyla;
"Lanet olsun çabuk buraya gel!! bekle konum atıyorum."
Baya şaşırmıştım, acaba ortaklarım dan biri olabilirmiydi, eger ortaklarımdan biriyse o bir kızdı, diye düşündüm ve bana atılan konuma hızlıca gittim. Orada beni gözlüklü bir çocuk ve güzel bir kız bekliyordu ama o kız beni 2-3 gün önce gördüğümki kızdan daha çok etkilemişti. O kız benim ortağım olduğu için çok şanslıydım.
Erkek olan ortağımın adı Carter, kız olanın ise Victoria' ydi. Beni detaylı tanımadan ve kendini tanıtmadan alelacele bir villaya götürdüler. Bu villanın Tony den bize iş için verildiğini söylediler. İçimden "gerçekten mi, gerçekten Tony böyle bir şey yapmışmıydı.

Herkes kendi eşyalarını yerleştirip bir an önce bu görev için plan yapmaya başladık. Carter bir bilgisayar uzmanıydı. Victoria ise güzel bir bayan olmakla birlikte iyi bir suikastçiydi.
Ilk başlarda ekibim ile ilgili düşüncelerim tamamen değişmişti, bence bu ekiple güzel işler başarabiliecektik.
Öncelikle birbirimizi daha yakından tanımadan Carter Kanda daki gemi hapisanesi ile ilgili biraz araştırma yaptı ve bize gercekten girilmesi nerdeyse imkansız olduğunu söyledi ama girmek zorundaydık.
Gidip biraz yemek sipariş ettik ve o akşamı böyle kapattık.
Akşam üç sularında uyandım ve Victoria nın uyanık bir halde camdan dışarı doğru baktığını gördüm, yanına gidip
"Uyuyamdınmı, neyin var"
Bana kırgın bir sesle;
"Sadece ailemi düşünüyorum" Onları Fenic denen ............. infaz etti.
"Gerçekten çok üzüldüm, Benim durumumda farklı sayılmaz çünkü benim de ailem ve benin seven biri yok.
Galiba duygularımız nerdeyse aynıydı, yaşadıklarımız, hayatımızdaki zorluklar, hepsi  aynıydı, çok fazla ortak noktamız vardı.
Victoria yla biraz konustuktan ve birbirimizi iyice tanıdıktan sonra uyumaya hazırdık.

Sabah kalktım ve burnuma nefis bir krep kokusu geldi. Aynı kokuyu Victoriada almıştı. Mutfağa gittiğimizde Carter güzel bir sofra hazırlamıştı.
"Carter sen ciddimisin gercekten mükemmel olmuş. Nasıl öğredin böyle güzel yemek yapmayı" diyrek onu tebrik ettim.
Meğersem Carter kraliyet ailelerinde aşçı olarak çalışmış ve ordan istifa etmiş ve soluğu Tony nin yanında almış. Victoria ise son çare olarak bu işe başlamış yani kanun dışı işlere.

Kahvaltımızı yaptık tan sonra Tony nin mekanına gittiğimizde şok olmuştuk kapının girişinde yere bir kaç tane silah ve bıçak vardı ve hepsi sağlam kullanılabilir şeylerdi. Bizi tek korkutan kanlı olmalarıydı. Içeriye temkinli bir şekilde girdik. Yerde kan izleri, cam kırıkları ve mermi kovanları vardı en kötüsü ise Tony nin adamları 'nin yerde ölü bir şekilde yatmalarıydı. Tony nin odasına girdik, Tony ağır yaralı bir şekilde koltuğundaydı, hemen yanına gittik neredeyse konuşamıyordu. Tony yi hastaneneye götürdük. Onu acile aldılar, bir kaç saat hasatanede bekledik. Tony ye böyle bişeyi kim yapmıştı, neyse,
Şuan tek umudumuz doktorlar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçiş YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin