Doğum Günü Gecesi

87 8 7
                                    

Yine o lanet olası alarm!hergün başa bela olan  alarm tabikide yine kötü bir pazartesi sabahı çaldı.O sıcacık yatağı bırakmayı asla istemezdim.Ama okulumu seviyorum yani bölümümü tabikide moda tasarım başka ne olacaktı.He bu arada ben kendimi tanıtmayı unuttum.

Ben ezgi 19 yaşındayım daha yeni girdim.simdi kendim için masum desem yalan olur ben iyi biri değilim asla!Bazılarının  canlarini yakmaya bayılıyorum helede şu saf ayağına yatan insanlar onlardan cidden nefret ediyorum.

Asıl olayımıza gelelim dün gece benim doğum günümdü 19 'uma girdim.ela gözlerim  açık kahve sarı saçlarım ile aslında güzeldim. Dün gece benim  doğum günümde babam bana iphone 6 plas aldı.annem ise o çok istediğim kreasyonunu almıştı iste benim annem yürü be.Diger arkadaşlarımda hediyeler aldı derken bir sürü hediyem oldu hediyeler bayilirimmm kim bayılmaz dimi?

İşte benim boyle hayatım  diycemde  ama şimdi aklıma geldide o çocuk adını bile hala bilmiyorum ama co yakışıklıydı ama ürkütücüydü.Onu ilk defa gördüm siyah saçları gözleri ise kahvenin eşsiz  tonuydu kısacası yakışıklıydı işte.Şimdi aşık mı  oldun diyeceksiniz hayır ama ben diğer kizlar gibi asla aşık olmam!filan demiycem çünkü şuan aşık olduğum için sevgilim var .

Şimdi neden sevgilim olduğu halde o çocuğu  size anlatıyorum çünkü yani aslında sevgilimi seviyorum ama beni kendine çeken birşeyler  var dün  gece doğum günümde  bana göz kırpmıştı acaba bizim okuldan'mıydı? Bilmiyorum.Bunlari düşündüğümü uraz bilse beni hemen  terkeder.Uraz benim ilk aşkım onu gerçekten çok seviyorum. Şimdi ben bunları size anlatırken giyindim bile;

Hazır olduğum da kahvaltı masasına indim annem çıkmıştı bile babam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olduğum da kahvaltı masasına indim annem çıkmıştı bile babam vardı.

"Ezgi=günaydın baba.
Ahmet=günaydın  prensesim.
Ezgi=kahvaltı yapmicam baba okulda yaparim ben cikiyorum bay bay.
Ahmet=görüşürüz prensesim."

Evden çıkınca hemen arabaya binip mert abi gaza bastı 15 dk içinde okula gelmiştik.arabadan ınince herkes koşuşturma içindeydi derse geç kaldığından degilde konferans salonuna gidiyolardı bende hemn gittim. Duyuru vardı müdüre hanım konuşmaya  başladı;

"Bugün okulda düşündük taşındık bir moda tasarım yarışması yapma ya karar verdik yarışma tarihimiz 8 haziran bu tarihte sanat ve tasarım sınıfında verilen sıra numaralarına göre oturacaksınız.2.tenefüs Ömer hocadan yarışma kağıtlarını alırsınız şimdi derslerinize girebilirsiniz"

Yanımda selin vardı
"Ezgi=bence çok saçma resim yeteneklerinizi göstermek için illaki bir yarışmaya girmek  gerekmiyo.
Selin=Bence o yüzden değil sadece seviyelerimizi görmek için yapiyolar ama sana kalmış  ezgi ben giricem.
Ezgi=olabilir ama katılmıcam.
?=eminmisin ben katılıcam sende katılmalısın Bence.
Ezgi=ama sen...

Ili bölümüm biraz kısa olmuş ama kızmayın diğer bolum +15 vote +5 yorum gelirse yazarim.

ÖPÜLDÜNÜZ (YANAKTAN) jsjxhxb

Aşk ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin