9 Eylül 1987 tarihinde İzmir'de doğmuştur. Aslen Rize'lidir. Pazar ilcmçesindedir. Mobilyacı bir baba ile ev hanımı bir annenin oğludur ve bir kız kardeşi vardır.
Boyu:1.90,kilosu: 77, burcu: başak, saç rengi: siyah göz rengi: mavi
14 yaşında modellik kariyerine başladı. "Ekol Drama Sanat Evi'nde Ayla Algan'dan oyunculuk eğitimi alırken, bir yandan da Sevingül Babadır. Gül Sabar, Kevork Tavityan, Randy'den Şan eğitimi almıştır.
2004 yılında " Miss & Mr. Model" yarışmasında birinici oldu ve "Ege Kralı" unvanını aldı. 2005 Yılında "Best Model Of Turkey" yarışmasında edindiği "Best Model Of Turkey" 1. Runner-up 2005 "ve " Manhunt Turkey 2006 " unvanları ile Çin'de (Jinhfang) düzenlenen dünyanın en yakışıklı ve karizmatik erkeği seçildi. 2006 yılında 64 ülkeden, dünyanın dört bir yanından gelen- ülkelerinin en iyi modellerinin yarıştığı "Manhunt International 2006" yarışmasında Dünya dördüncüsü ve Dünyanın en fotojenik erkeği seçildi.
2005 yılında Uğurkan Erez ajans ile profesyonel olarak modellik kariyerine başladı. Yurt içinde ce yurt dışında birçok defile ve katalog çekimlerine katıldı.
2006 yılında Atv'nin toplam 3 sezon süren ve 2009 Mayıs ayında 104. bölümde ekrana veda eden; Sinem Kobal, Hakan Altıner, Sinan Çalışkanoğlu, Kayhan Yıldızoğlu, Ümit Erdim ile birlikte "Selena" dizisinde oynaması tanımasını sağladı.
Sıla, Nükhet Duru, Zerrin Özer gibi isimlerin sahne ve albümlerinde de yer aldı.
2008 yılında Zerrin Özer'in "Ömür Geçiyor albümünün vokallerinde de bulundu. Ayrıca 2008 yılında "Hepsi" grubuyla birlikte " Kayıp Çocukları Cenneti " isimli sinema filminde başrolü paylaştı. Ancak bu film vizyona girmedi.
Sıla'nın "İnşallah" ve "Kafa" kliplerinde de oynayan Gökhan Keser, uzun süre sahnede Sıla'ya vokalistlik yaptı.
Sonrasında ise 2014 Mart - Haziran ayları arasında Star Tv'de yayımlanan Survivor'da Ünlüler takımında yer aldı. Bu zamana kadar Survivor tarihinde adadan elenmesi için konseylerde hiç ismi yazılmayan finale kadar sms'e çıkmayan ve tüm final oyunlarında kazanarak final koltuğuna oturan tek isimdir. 116 günlük zorlu serüvenin, ardından çok, tartışılan bir finalle yarışmayı ikinci olarak tamamlamıştır.
Maxi - singel " Bul Beni" ile kariyerine kaldığı yerden devam etmiştir.
Albümleri :
2011-Hadi Ordan(Sıla ile düet), 2012- Gökhan Keser, 2014 - Hiç Vaktim Yok, 2015 - Bul Beni
Filmleri:
2015 - Sen Benimsin ( Ejder Yenilmez),2015 - O Aşk Benim ( Ejder), 2009 - Kayıp Çocukları Cenneti (Can), 2006 - 2009 - Selena (Burak Öğretmen), 2004 - Cennet Mahallesi (Arif)
Reklamları:
Nivea Chocolate Avrupa - 2007
Nokia X6 - 2010
Klipleri:
Hadi Ordan - 2011
En Kötü Günümüz Böyle Olsun - 2012
Bazen - 2012
Seninle Bozdum - 2012
Ceket - 2013
Hiç Vaktim Yok - 2014
İnlerim Allah - 2015
Söylesem Ayıp Olur - 2015
Katıldığı Yarışmalar:
Survivor Ünlüler - Gönüllüler 2.lik