Στο προηγούμενο πάρτ
Εκεί είδα μια σκιά άρχισα να τρέχω γτ που ξέρω ότι δεν είναι κανένας πορνογερος και yes αριχισε να βρέχει είδα ότι φώναξε το όνομα μου και άρχισα να τρέχω πιο γρήγορα μετά από λίγο αυτός που έτρεχε με έπιασε από το μπράτσο και με γύρισε να δω ποιος είναι ο Βασίλης ήταν ήταν τόσο γαμημενα sexy όταν είναι βρεγμένος
"Μωρή πας καλά σε χτυπισε κανένα καταραμένο ξυπνητήρι στο κεφάλι"
"Ναι της μάνα σου 1-0 "
"Σκασε τώρα "Αγ-Βασιλη είπα και μετά μαύρα όλα
_________________________________________
-Γιάννης pov -
Το ήξερα ότι ο Βασίλης θα πει αυτό για να μείνει 6 μήνες στο σπίτι του όμως το γτ δεν ξέρω είμαι εγώ και η Άννα μόνοι μας τους διώξαμε όλους και καθαρίζουμε πηγενει πέρα δώθε γτ μαζέυει τα κουτάκια από της μπηρες τα πλαστηκα ποτήρια έχει και ένα κωλο αχ ααα είναι κολιτι μ αλλά δεν ξέρω δεν είναι σαν της άλλες είναι αγνη αθώα όμορφι και πολλά νομίζω την ερωτεύομαι .
*Άννα pov *
Είμαστε στο σαλόνι και βλέπω ότι μαζεύει τα μπουκάλια από της βοτκες και τα ουίσκι είναι τόσο γλυκός τόσο ωραίος ναι είμαι ερωτευμένη μαζί του αλλά αυτός όχι είμαστε κολιτι δεν θα κάναμε τπτ 😢 μετά από κανένα μισάωρο τελειονουμε και πέφτουμε στο καναπέ σαν τα μουλάρια εγώ σαν κυρία που είμαι ξαπλώνω και δεν τον αφήνω να κάτσει αλλά η κίνηση του με εκπλήσσει με πιάνει από την μεση με σηκώνει ξαπλώνει και μετά με βάζει να ξαπλώσω πάνω του αλλά εγώ βάζω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά και τον κοιτάω στα μάτια έχει και τόσο ωραία μάτια αχ δεν αντέχω θέλω να τον φιλισω δεν τελείωσα την σκέψη μ και ένα ζευγάρι χείλια ήρθαν σε επαφή με τα δικά μ ήταν τόσο μοναδικό .
Βασίλης pov
Λυποθυμισε γαμοτο την σικοσα στην αγκαλιά μου και την πήγα σπίτι της πήρα όλα τα ρούχα της και παπούτσια γτ από αύριο θα μείνει σπίτι μου και χαίρομαι γτ δεν ξέρω γτ πήγαμε στο σπίτι την πήρα ξανά στην αγκαλιά μου και μπήκα μέσα το θέαμα που είδα με έκανε χαρούμενο γτ αυτοί η δύο αγαπιούνται έκαναν σαν να μην υπάρχο αλλά το καλύτερο το σπίτι είναι καθαρό πήγα πάνω αθόρυβα και άφησα τα όλα τα ρούχα της στης στο ξένονα και την πήρα στο δωμάτιο μου της έβγαλα τα ρούχα που ήταν βρεγμένα και το σουτιέν και της έβαλα μια μπλούζα δίκι μου και ξάπλωσα με με πήρε ένας γλυκός ύπνος ......
Τέλος των pov
Ξύπνησα και είδα ότι δεν είμαι στο δωμάτιο μου βασικά δεν είμαι σπίτι μου δεν μπορώ να κουνηθω γτ έχω ένα χέρι γύρω από την μεσι μου γυρνάω και βλέπω τον Βασίλη
Αγ-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Β-αγελαδα
Αγ- τι Κάνω εγώ εδώ
Β- άγριο σεξ με το ΑΑΑΑΑΑ με ειρωνευτηκε
Μου είπε ότι πήρε τα ρούχα μου από το σπίτι και είναι στο ξενώνα πήγα στο "νέο δωμάτιο μου" και αυτό που είδα με σόκαρε
Συνεχίζεται
################################
Γειά σας τσικουλατακια
Έβαλα πάρτ
Λες και δε το είδατε
Τι λέτε να είδε η Αγγελική?
Ένα έχω να σου πω Ale3akos_For_Ever i am 👇
😂😂😂😂Spoiler για το επόμενο πάρτ είναι ζυλεια 😆
Τα λέμε στο επόμενο πάρτ μέχρι τότε φιλιά. ❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
just a game
Teen FictionΤι θα γίνει όταν η Αγγελική πάει σε ένα πάρτι με την κολλητή της την Άννα και την αναγκάσουν να παίξει ένα votka game? Λίζα έχασες φωναξε η κολλητή μου έχασες θα πρέπει τώρα από δω και πέρα να μένεις μαζί του Αγγελική ήρθε κοντά μου και μου ψιθ...