(Πάνω βλέπουμε το υπέροχο καινούργιο αυτοκίνητο της στης Αγγελικής Audiiiiii ) (θέλω και εγώ ένα τέτοιο 😢😢😢)
Καλη αναγνωσει αγάπες μου 😘😘😘
Στο προηγούμενο παρτ
Και πήγα κάτω όμως από το μπάνιο βγήκε ένας Βασίλης μες τα νερά και ήταν τόσο σεξυ μετά παρατήρησα κάτι που με συγκλόνισε
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♡¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤~Βασίλης pov~
Το σχέδιο πάει κατά γράμμα ο ναι δεν έχω πάθει αμνησία απλά θέλω κοντά μου την Αγγελική ο ναι την Αγγελική σήμερα μας έχουνε καλέσει σε ένα πάρτι μασκέ ο ναι σε πάρτι μασκέ εγώ για να ξέρετε θα ντιθω τύπου στυλ μαφιοζος χαχ ναι η Αγγελική όμως δεν μου λέει θα μάθω εγώ θα δεις είμαι ένας εγώ 😉
~Αγγελικής pov~
Σήμερα μας καλέσανε σε ένα πάρτι μασκέ έμαθα ότι ο Βασίλης θα ντυθεί μαφιόζος μια χαρά θα τον δω και με κοστούμι o yeaaa εγώ δεν του είπα πως θα ντυθώ χε χε αλλά αυτό που θα ντυθώ ταίριαζει με τον Βασίλη σε λίγες ώρες είναι το πάρτι και εγώ πρέπει να πάω να πάρω το φόρεμα μου γτ μετά θα έρθει η μακιεζ και αυτή που θα μου φτιάξει τα μαλλιά μου . Και να ήξερε τι θα ντιθω ο Βασίλης θα του έτρεχαν τα σάλια 😂😈😈😈 πήγα κατω και πήρα τα κλειδιά του σπιτιού και του καινούργιου Αυτοκινήτου μου μπήκα μέσα και έφυγα για το μαγαζί για το κουστούμι μου θέλω να σκάσουν από ζηλεια η δύο πουτανες της σχολεις η κυρία μου είπε ότι θα κάνω σόλο σε hip hop μια χαρά εκεί που πήγενα ήσυχα και με ηρεμία βλέπω το Βασίλη με έναν πολύ γνωστό όπα αυτός είναι ο Γιατρός κάτι σκαροσανε αυτοί η δύο θα το μάθω εφτασα πήρα το φόρεμα και έφυγα.
~Γιατρός pov~
Ημουν σπίτι και με περνει τηλ ο Βασίλης για να ξέρετε ο Βασίλης είναι ανιψιός μου και ο Γιάννης και ο Αλεξ όταν τράκαρε ήταν μια κοπέλα που χτιπιοταν για να γίνει καλά όμως δεν ήξερε πως ο Βασίλης το εστισε αυτό όχι το τρακάρισμα αλλά τα χειρουργεία και την αμνησία με παρακαλεσε να μην της πω τπτ γτ τη ηθελε κοντά του μου είπε ότι την αγαπάει πολύ αλλά δεν το διχνει μου είπε έτσι η αμνησία τους φέρνει ένα βήμα πιο κοντά όμως στο θέμα μας με περνει τηλ ο ανιψιός μου και μου λέει να συναντιθουμε στα Milk (τυχεο) εκεί που περπαταγαμε πέρασε ένα μαύρο audi πολύ ωραίο και εγώ και ανιψιός μου το χάζευαμε μέχρι να φύγει από τα μάτια μας είχε φιμε τζάμια και δεν μπορούσα να δω ποιος ήταν μέσα τέλος πάντων μπήκαμε στην καφετέρια και μιλάγαμε για διάφορα θέματα μέχρι έπρεπε να φύγει για να πάει στο πάρτι μασκέ μου είπε θα ντυθεί μαφιόζος μετά από αυτό έφυγε ο καθένας για το σπίτι του .
YOU ARE READING
just a game
Teen FictionΤι θα γίνει όταν η Αγγελική πάει σε ένα πάρτι με την κολλητή της την Άννα και την αναγκάσουν να παίξει ένα votka game? Λίζα έχασες φωναξε η κολλητή μου έχασες θα πρέπει τώρα από δω και πέρα να μένεις μαζί του Αγγελική ήρθε κοντά μου και μου ψιθ...