2.Yolculuk

44 3 2
                                    

Ben kendi arabama Mert kendi arabasına bindi.Evin yolunu tuttum.Yolda gördüğüm bir apartmanın çatı katında kedinin olduğunu gördüm arabamı apartmana doğru sürdüm ve gelince durdum.Apartmanın giriş kapısı açıktı.

Mert:Abi noldu niye geldik dedi arkamdan koşarcasına."Sen beni takip et" .Hızla çatıya çıktım kedi miyavlıyor.Ama nerde!?Heryere baktım yok.Artık pes ettim ve kapıya doğru yürüyecektim ki kedi ayağımın ucundaydı.Kediyi kucağıma aldım ve sevmeye başladım tüyleri çok yumuşaktı ve baya bi korkmuşa benziyordu.Kucağımda kediyle birlikte merdivenlere doğru ilerledik.

Mert:Kanka bende bir şey var sandım.ama gerçektende sevimli yaaw

"Aynen lan çok tatlı hadi inelim aşağıya geç kalcaz"aşağıya indiğimizde biraz sakinleşmişti.Gitmesi için yere saldım ama beni bırakmadı."Lan bırakmıyo bu beni napcaz şimdi"

Mert:Yanımıza alalım kanka bişey olmaz.

"Hee tabii tabii biliyorsun ben kediyi çok fazla kucağımda tutamıyorum ve al onu"kediyi kucağımdan aldı yere koydu."Hadi artık gidelim"başını onaylarcasına salladı.Kedi arkamızdan hala miyavlıyordu.Hızlıca arabaya bindim.Mertlerin evine sonunda varmıştım arabadan indim ve kapıya doğru yürüdüm.Mert yanıma vardığında anahtarı cebinden çıkarttı ve kapıyı açtı.

Öznur teyze:Mert sen mi geldin oğlum.

Mert:Evet anne ben geldim dedi.

Öznur teyze:Tamam aşkım hazırlanın artık geç kalırsınız yoksa.Merdivenleri çıktık ve odaya girdik.Ben herzaman ki gibi kendimi yatağa attım.Mertte bavulunu almış hazırladığı eşyalarını yerleştiriyordu.Bi yarım saat uğraştıktan sonra nihayet bitirdi.Saat 10:08'di.Yürüyüşe gidebilirdim ama canım istemiyor.Neyse zaten gitmicem.

Mert'in Ağzından
Sonunda bitirebildim ne kadar eşyam varmış lan benim.Lanet girsin ya bacaklarım otura otura uyuştu yeminle yaa.Mete yatakta debelenip duruyordu.Ben karnına atlamamla bir "Lannnn" diye bağırdı.Bende gülme krizine girdim o nası bi tepkiydi la.

Mete:Kanka sen salak falan mısın?Seni bi kontrol ettilerim.

Annem:Oğlum noluyor napıyonuz?

Annemin kapıyı açmasıyla bi anda irkildim.

Mete:Bu kaçıncı ama ya bence iyi değil bu Öznur teyze.

Annem:Bence de iyi değil iyi bi sopa istiyor bu yaştan sonra.

Ne sopası Allah aşkına o nedir ya salak salak cümleler."Annem yaa
vurma ağlarım yoksa"

Annem:Hem çocuğun canını yakmış hemde dalga geçiyor.

"Tamam annem şaka yaptım" Mete'nin yanına gittim ve sarıldım tabii ki de vuracaktım ama annemin yanında değil "Hadi sen git anne biz kaydeş kaydeş oynarış" lan one bi konuşmaydı ben bile şaşırdım.

Annem:Yaramazlık istemiyorum bak.

İşaret parmağını salladı ve odadan çıktı.Annem çıkar da ben Mete'ye vurmam mı?! Vurunca acayip bi tepki verdi.Bende bu çocuğun tepkilerini hiç anlamıyorum.

Mete'nin Ağzından
Salak harbi salak hayatımda tanıdığım en geri zeka insan.Ama çok iyi bi bro.Karnımı acıtmıştı ama olundu.Bende bu aralar olsundu falan diyorum ne kadar iğrenç bi kelime.

Mert:Kanka ben hazırlandım saat daha erken napalım.

Mert'e söylemem gereken bir şey vardı ama nasıl söyliycem bilmiyorum.

Mert'in Ağzından
Mete bir şeyler geveliyordu ama tam olarak anlayamadım.Kesin bi şeyler gizliyor.

Mete:Tamam ben söylicem dayanamıyorum.

Arkadaşlar İyidir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin