3.Kamp

18 0 0
                                    

Bu bölüm biraz uzun olabilir.
Medyada Mete ve arkadaşları.
         ~Keyifli Okumalar~

Geldiğimizde bizimkiler varmışlardı.Geldiğimiz yerde sahil falan da var.Herhalde kızlar sahil gibi bir yer istediler.Hepimiz yerleşmeye başladığımız da geri kalan herkes gelmeye başladı.Büşra biraz daha iyileşmişti.Kendine gelmiş ve kekelemeden konuşuyordu.Ben kendi çadırımı kurduktan sonra Büşra'nın çadırını kurmak için nerede olduğunu sordum.Elime aldım kurmaya başladım.Büşra'nın yanına gittim elini tuttum ve gittiğim yere doğru onu da götürdüm.Onu iskeleye çıkardım ve ucuna gidip oturduk."Büşra sana söylemek istediklerim var."

Büşra:Evet Mete seni dinliyorum.

Ahh Büşra bu kadar tatlı olmak zorunda mısın yaa?Tamam başlıyorum.
"Büşra ben sana aşığım.Evet."

Büşra:B...Bende sana aşığım.

Elini tuttum bi kaç saniye öyle kaldık ve onu kendime çektim sımsıkı sarıldım.Evet bunda kararlıydım onu hiç bırakmayacağım.Kulağına fısıldayarak
    "Benimle Çıkar Mısın?"
dedim.Sonunda o sihirli sözcüğü söylemiştim. O da benim kulağıma
                    "Evet"
dedi.Üç dört dakka öyle kaldıktan sonra"Hadi gidelim bizi beklerler"
Başını onaylarcasına salladı.Arkamı döndüm ve ne göreyim bizim geri zekalıların elinde telefona bakıyorlar.Kesin bizi çektiler.

Mert:Aha bizim çifte kumrular geliyorlar herkes alkışlasın.

demesiyle herkes bizi alkışladı.
"Lan bak bizimi çektin çektiysen sil kötü olur!?"

Metehan:Tabii oğlum sizi çektik başka kimi çekcez.

"Metehan sende mi uyma şu salaklara be abi"

Mutlu:Abi ben onları uyardım ama dinlemediler bişey yapacaksan Mert abiye yap.

Mert:Şimdi öyle mi olduk Mutlu aşk olsun.

Mutlu:Bize söylerken iyi ama dimi.

"Aha yaktım seni Mert öldün oğlum sen." dedim ve Mert'e doğru koşmaya başladım.Mert'de durur mu oda bastı gaza.Sonunda Mert'i yakaladım ve yere yaptırdım üstüne çıktım
"Kanka ben sana vurur gibi yapcam sende sesler çıkar da inansınlar biraz."

Mert:Okey kanka.

Ben Mert'e vururmuş gibi yaptım oda sesler çıkarttı.Herkes yanımıza toplandı.

Büşra:Sevgilim dur yapma.

Sevgilim mi dedi oo.Oha....Sevgilim dedi.Seviyorum kız ben seni.Metehan Mutlu falan beni Mert'in üstünden kaldırırken

"Tamam durun şaka şaka"

Melih:Allah seni alsın kanka böyle şaka olur mu!?

Biz Mertle kahkahaya boğulduk.Ama ne şakaydı yaa.

Büşra'nın Ağzından
Mete bana aşkını itiraf etmişti.Ee tabii bende ona aşıktım.Ve şu an çıkıyoruz.Mete'nin arkadaşları geri kalır mı bide o Mert'se.Öğrendiği yetmemiş gibi bizi fotoğraf çekmişti.Mete Mert'i kovaladı,bi süre sonra yakaladı yere yatırdı ve ona vurmaya başladı.Nee Mete Mert'e mi vuruyor!?

"Sevgilim dur yapma."

Ben sevgilim mi dedim?Ama olsun sevgili değil miyiz?Olsundu.Metehan ve Mutlu,Mete'yi kaldırdılar.

Mete:Tamam durun şaka şaka.

Yaa off Mete yaaa.Çok korktum.

Melih:Allah seni alsın kanka böyle şaka mı olur?

Arkadaşlar İyidir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin