lucy ve justin

66 5 0
                                    

sevgili okuyucularim annem evde yokken size kiyamadim bir volum yazim dedim kisa olursa beni suclamayin bilin ki annem gelmistir hikayemi okuyan ve vote yapan herkese tesekkurler sizi seviyorum...

Tekrar...

sessizligi bozan ben oldum. Evimin adresini vermedim nereye gidiyoruz dedim.

Bi sure sirittiktan sonra "evime" dedi.

***

Ben ona şaşkinlik icinde ona bakarken o hala siritiyordu.Bi sure sonra araba durdu ve bana "in" dedi.Odun nolucak bende arabadan indim evin önune gelince cebinden anahtari cikarip kapiyi acti.Ev iki katliydi(villa)salon en cok beyaz ve siyah hakimiyetindeydi.Ben evi incelerken justin"ee ev nasil begendin mi?" dedi.Harika dedim ve sonra ikimizde birden gulmeye basladik sonra ben ona dedim ki "sen okul da populer bir cocuksun neden benim pesimdesin?" dedim.Justin benim dediklerime kahkaha atarken ben ise kaslarimi cattim sonra yuzunu bir ciddi hal aldirip "bilmiyorum bende seni ceken bir sey var" dedi ve dudaklarini dudaklarima surtup opmeye basladi.Deli gibi opuyordu(ve atesliydi).Ben ona karsilik vermeyince alt dudagimi isirdi.Ben aci icinde ciglik atip dudaklarimi araladim.O ise bundan yararlanip dilini iceri soktu ve bende karsilik verdim.

***

sabah yine o nalet isikla kalktim.Yatakta oturur pozisyonu aldim ve yanima baktim ama Justin yanim da yoktu.(yanlis anlamayin dusundugunuz sey olmadi).Ayaga kalktim ve bonyo ya gidip ilik vir dus aldim.Ustume dunki kiyafetlerimi giydim e malum dun gece evde degildim ve bu yuzden annem gene beni sorguya cekicek.Asagiya inerken burnuma mis gibi omlet kokusu geliyordu bende kokuyu takip ederek mutfak sandigim yere gittim.Justin omlet yapiyordu bana arkasi dönük oldugu icin beni gormuyordu.Bende arkasina sinsice gidip BÖÖ dedim ve Justin yerinden sıcradi.Ben onun bu haline gulerken o ise beni kovaliyordu en sonunda kolumda bir sicaklik hissettim ve Justin onume gecip beni gidiklamaya basladi

sen birdaha beni korkutacak misin bakim diyip durdu.Ben hala kahkaha atarken "ha-hayir "dedim.

Kahvalti yaparken bir sessizlik vardi ve bu sessizligi Justin bozdu."Lucy benimle cikar misin?" dedi.Benim agzim "O" seklini alirken tabikide evet yakisikli diye dusunuyordum.Justin agzina kapat yoksa operim dedi.Bende hemen kapattim.Justin"ee ne diyorsun?"dedi.Bende "E-evet"dedim.Ah lanet olsun kekelemistim.Ben kekeliyorum diye kendime lanet okurken Justin"seni seviyorum Lucy emin ol hic pisman olmicaksin"diyip dudagimdan optu.Bende eminim ki etmezsin dedim.

Okula geldigimiz de butun gozler bizim uzerimizdeydi.Butun kizlar kiskancliktan catlarken Justin elini belime koyup sinifa ilerledik.İceriye girdigimizde Justin benim yanima oturdu.Telefonum calmaya baslayinca telefonumu elime alip numaraya baktim.Evet inanamiyorum bu benim en iyi arkadasim(kardesimden ote) Destiny ariyordu.Hemen acip ola dedim."Kizim insan bi arar sorar burdan tasininca unutulduk"dedi.Olur mu kizim seni unutur muyum dedim."belli belli nese naber napiyorsun?"dedi.İyiyim sen? dedim."hep ayni ama seni ozledim yakin da oraya gelicem"dedi.İyi peki diyip telefonu kapattim.Justin tek kasini kaldirmis bana soru soran gozlerle bakiyordu.Nee? dedim(cok odunum dimi) "O kimdi?"dedi.Bende en yakin arkadasim Destiny dedim.

Umarim begenmisdinizdir ve uzun olmustur vote ve yorum yapan herkese simdiden tesekkurlerimi ve opucuklerimi yolluyorum iyi gecelerr... ;) ve annem telimi elmdn aldigi icn suan annem evde degil o yuzdn yaziyorum . elime gectikce yazarim simdiden sizden ozur diliyorum pitirciklarimm..

Lucy (Justin Bieber Fan-Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin