en yakin arkadasim Destiny

65 5 0
                                    

bol bol vote ve yorum istiyorum gelmezse hikayeyi silicem yazmicamm....+18 icericektir istemeyen okumasin vote ve yorum yapan herkese tesekkurler. :))

Justin Bieber Lolly dinlemenizi oneririm.sarki biterse basa sarin

tekrar...

"o kim"? dedi.Bende en yakin arkadasim Destiny dedim.

hafifce gulumsedi ve bir oh cekti."bir gun tanismak isterim"dedi.Memnuniyetle dedim.

1 hafta sonra

Justin "aman tanrim Lucy yaniyorsun"dedi.Burukca gulumsedim ve birsey yok sadece biraz ateslendim telas yapma dedim."nasil telas yapmam sacmalama simdi ben doktoru ariyorum ve sende yatiyorsun"dedi.

sesi sanki emir verir gibiydi.hayir cagirmana gerek yok ben iyiyim dememe kalmadan anlima islak bez koydu.Hafifce inledim.Siritti ve asagiya indi.cok gecmeden yanima genc,esmer,siyah sacli, mavi gozlu biri girdi.(yakisiklidi ama benim daha bi yakisikli sevgilim var hih.)

Justin gelip benim yanima oturup elimi tuttu.Doktorda o sirada beni muayene ediyordu muayene vitince eline bi kagit aldi ve virseyler yazmaya basladi ve bir seyiniz yok bu ilaclari alirsaniz 2gune kalmaz gecer.(ne 2 gun mu?) hayir olmaz diye sitem ettim.İkiside bana saskinca bakinca doktor siritti ve "olmaz kucuk hanim istiraat etmeniz gerekir"dedi.

"off"dedim.Doktor gidince kaslari catik bi Justinle karsilastim.Ne?dedim."ne? mi bide ne? mi dedi.Napim yaa 2gun koskoca iki gun evde kalamam dedim.

Sabah yine o lanet gunes isiklariyla uyandim.Yanimda ki sevgilime baktim adeta bir Melek gibi uyuyordu.Hafifce gozlerini araladiginda utancimdan bakislarimi kacirdim.O ise biraz sirittiktan sonra "benim sevgilim beni mi izliyormus?"dedi.Bende off Justin utandirmasan olursun dedigimde bitden ustume cikti adeta tek beden gibiydik."Utaninca cok seksi oluyorsun"dedi ve aniden dudaklari beni buldu.Cok...cok atesliydi off cok tahrik edici.1-2 saniye sonra bende karsilik verdim ve daha da siddetli opmeye basladi.Elleri kalcalarimi bulunca ileri gidecegimizi anladigim icin onu itip yataktan kalktim ve banyoya girip ilik bir dus aldim.

Asagiya indigimde Justin kahvaltiyi hazirlamis arkasi donuk bir sekilde beni bekliyordu.Arkasindan sinsive gidip ellerimi beline doladim o da bana donup dudagimi bir buse kondurdu ve "Hadi kahvalti hazir"dedi ve beni masaya surukledi.

Kahvaltimiz bitince ben sofrayi topladim ve bulasiklari yerlestirdim.

İceriye gecince "film izleyelim mi?"defi Justin.Tamam olur dedim ve birtane secip CD yi takti.Yanima gelip oturdu.Ben kafami omzuna yaslayip izlemeye basladim.

Su anda salonun ici inlemelerle doldu tabi bizim degil filmdeki birbirleriyle yiyisenler.

Justin bi sure sonra bana donup "Lutfen izin ver"dedi.Ne oldugunu anlamadim erkekligine bakinca sidip semsert oldugunu fark ettim ve "Tamam"dedim gulumsedi ve dudaklarima yapisti cok sert opuyordu.Aniden veni kucagina aldi ve merdivenlerden cikmaya basladi.Odaya gelince kapiyi acti veayagiyla kapayip beni yataga atti."Bacaklarini ac"dedi.Bacaklarima utana utana actim.Justin pantolonu cikardi ve yataga oturup benim sortumu ve ic camasirimi cikarip odanin bir kosesine atti.

Kendi boxernida cikarinca benim sudyenimi cikarip atti.Ustume cikti ve boynumu opmeye basladi.Assaga indi ve kizligima geldi biraz durup guldu ve yalamaya basladi ben ise inledim ben inledikce bu sefer emmeye basladi.Tekrar ustume ciktiginda aniden icime girdi ben oyle bi bagirdim ki bi an nefessiz kaldim zannettim.

"Adimi soyle"!

Justin

"Bagirarak soyle"!

"JUSTİNN"!!

Justin icimde gel gitlerine devam ederken bir yandan da boynumu sonuruyordu.Eminim ki moraricakti.Justin icimden cikinca "birdaha yapmaliyiz" dedi.Ben ise sadece badimi sallamakla yetindim."Artik uyuyalim mi?"dedi bende tamam dedim.

umarim guzel ve uzun olmustur.vote ve yorumlarinizi beklerim bebeklerim iyi gecelerr :))

Lucy (Justin Bieber Fan-Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin