Atingeti glasul de al meu

162 14 2
                                    


Castiel calca acceleratia si merge spre centru . 

- deci ce ai patiit ? Te vad nervoasa rau , nu gluma . 

- niste boboci batuti in cap ...

- nu ar trebuii sa mai mergi prin ploaie , o sa racesti .. 

- meh ...

- deci , vii in excursie ?

- nu prea stiu daca am bani sa merg , plus ca nu vreau sa ii cer tatei , aia sigur ar comenta ..

- te imprumut eu . 

- nu ... Zice Kime uitandu-se intr-o parte .

- hai mai , un imprumut , nu e mila doar vreau sa fii si tu acolo .. sa am si eu cu cine rade sau cu cine sa ma bat . 

- ha ..ha  ..nu ..a..am sa vad eu ce fac . Momentan ma gandesc sa ma mut de acasa .. 

- vrei sa te muti singura ? 

- da ..acasa vin prea multi oameni .. nu ma pot concentra , ma enervez si cred ca o sa o iau razna sau o sa il bat pe Dany de o sa-i sara apa.n cap ! 

- si te descurci tu singura ?

- nu e ca si cum in ultimi 2 ani  am fost inconjurata de multe persoane .

- tu faci ce crezi ..  

- E .. e frig sau mi se pare mie ?

- ce ? dar la caldura e dat drumul . Ii pune mana pe frunte . 

- nu ,,e frig ...

- ai febra bleago .. 

- dar nu ma simt rau .

-inca .. Hai la mine , te calmezi putin , bem un ceai sau o ciocolata calda . 

- nu vreau sa te deranjez , e in regula ..

- Haide , insist . Schiteaza un mic zambet 

Kime schiteaza un zambet dupa se uita la el . 

- NU ! 

- ba , esti rea ! 

- tu vorbesti de rea ? 

- adica ? 

- m-am imprietenit cu Rosa , si am aflat muulte chestii despre tine . 

- anume ? 

- uite Castiel , inteleg ca iti place sa-ti bati joc de fete si dupa sa ai cele mai frumoase clipe de partea ta ,apoi sa le lasi si sa treci la urmatoarea .  Inca nu inteleg ce vrei de la mine , sunt fete mult mai frumoase in liceu , care sa se compare la o anumita masura cu tine . Eu is undeva jos .. Si nu inteleg de ce vorbesti cu mine , de ce vrei sa stau pe langa tine .  Iti multumesc ca ai incercat sa ma schimbi , si mie mi-a placut schimbarea .. Dar o schimbare nu inseamna ca sunt mironositele alea din liceu sa ma joci pe degete , din conta , eu joc lumea pe degete si pot face asta foarte usor si cu tine . 

- mhm ... Rosa ti-a zis bine ... Dar nu vreau sa fac acelasi lucru cu tine , asta ar insemna sa te vad plangand , vrei sa plangi ? 

- eu nu plang .. 

- asa ziceti toate fetele care va creteti  puternice . Sunt puternica , sufar dar nu plang !

- ce ? 

- Si ce te face sa crezi ca vreau sa ma distrez cu tine ? Poate esti doar o companie placuta , te-ai gandit la asta ? 

- d...da ..m..m-am gandit . 

~ My King ~ { sweet flirt }Where stories live. Discover now