Parasirea insulei

48 6 3
                                    

A trecut o alta luna grea.Lucas si Eliza au construit o barca.

-Doamne nici nu cred ca vom pleca de aici !!!Spuse Eliza.

-Nici mie numi vine a crede.Bine eu acum voi prinde niste peste ,iar tu dute si strange fructe.

-Ok.

Peste ceva timp.

-Lucas tu esti sigur ca barca asta va tine o luna pe apa.

-Sa speram!Bine hai sa prajim pestele.

Dupa ce au prajit pestele l-au pus in pungi si lau pus pe barca.

-Liz acum hai sa ne odihnim un pic si mine in zori vom pleca.

-Nici nustiu ce va fi cu noi

-Totul va fi bine!! 

A cuprins-o Lucas pe Liz si a sarutato pe frunte.Veni dimineata .Lucas cu Liz au plecat cu barca.Treceau minute ,ore ,zile,saptamini,pina intr-o buna zi.

-Suntem perduti ,nu mai avem mult de trait,nu  mai avem mincare ,a trecut deja o luna si o saptamina,si nu suntem nicaeri.

-Calm Liz.

-Ce sa fiu calma tu ai spus ca intr-o luna si doua zile  o sa ajunge ,dar nu am ajuns nicaeri.

-Nu striga si uitete in urma.

-O doamne pamintul  ,suntem salvati ,insfirsit .

Liz a sarit dulce in bratele lui Lucas si la cuprins atit de tare inchit era sal gîtue.Chind au ajuns pe uscat ,au vazut lumea si se-au dat seama ca se afla in India.Au cerut de la o persoana un telefon . Liz a sunat-o pe mama sa si i-a spus ca se afla in India. Peste o ora a venit dupa ei un elecopter unde erau si parintii lor ,si au plecat ei in tara lor.De atunci drumurile lor s-au despartit.Insa ei nu au putut sa uite ce a fost pe insula ceia.Intro zi ei sau intilnit pe drum.

-Salut Liz.

-Salut.

-Ce faci?

-Bine la scoala,tu?

-Am dat documentele la juridica.

-Bravo

-Mersi

-Liz mia fost foarte dor.

Zise Lucas ,apropiinduse de Liz si o cuprinse.

-Lucas stii ,as mai vrea o asea vacanta.

-Da si eu .Doar tu eu si insula.

Tu, eu si insula.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum