Multimediada :kızların okulun ilk günü kıyafetleri
GİZEMİN AĞZINDAN
Noluyo lan bu ses ne savaşamı gidiyoz.ece sıçacam ağzına kesin bu şarkıyı sen açtın.ölürüm türkiyem şarkısını alarm sesi yapmış resmen.bir elime telefonu bir elime bayrağı ecenin odasına girdim.
-noluyo lan gizemmm
-ece bu müziği sennmi koydun Allahına
-evett ben koydumm .türk aşkıyla allah allah allah diye yataktan fırladı.biz ikimiz bağırarak selinin odasına daldık,hiç uyanmayhan selinnn türkümmm ulaaannn diye bağırarark kalktı.selinin bağrışına gamze geldi.
-noluyo burda
gamzeyide aramıza alıp şarkı söylmeye başladıkl şarkı bitince hepimiz kendimizi selinn yatağına attık.bir kahkahah patlattık.sonra hep birlikte aşagıya indik kahvaltıyı hazırladık kahvaltımızı yaptık dan sonra herkez odasına gidip hazırlanmaya başladı.gamze ve ece moda tasarımı okudukları için okulun ilk günü kıyafetlerini baya abartmışlardı.gamze şifon beyaz bir gömlek siyah kot şort siyah şapka siyah bileklikler ece siiyah salaş bir t-shirt yırtık kot şort siyah ceket giymişti.selinde siyah bustiyer yüksek bel şort salaş ceket bnde siyah göğüs dekolteli elbise beline kırmızı kareli gömlek bağlamıştım ve hepimiz okula gitmek üzereevden çıktıkselinin yavru minoşuna bindik ve okula geldik.Okulda girdiğimizde tüm gözler üzerimizdeyd i herkese havali bakislarimizi atarak sinifimiza doğru ilerledik tam merdivenlerden çıkarken ıslık sesi geldi arkamız'daki sese dönüp baktığımızda aslında hic sasirmamistik Bu egeden başladı değildi.
Selin:hayırdır beyler açıkta bir yer mi gördünüz şaşkın şaşkın bayiyorsunuz.
Mert:biz gördüğümüz her güzele bakıyoruz
Selin:ondan hic supem yok okuz
Aras:kıyafetlerin devami nerde kizlar
Gamze:evde bıraktık aras onlar sonra gelecek
Hepimiz hamlenin soguk espirisine bulduk.
neyse beyler bayanlar sohbetimize doyum olmaz ben sınıfa kaciyorumdedim .selinde vay vay diyippesimden geldi.eceyle gamzede siniflarina gitti büyüklerde sınıflarına gitti.ders bitisinde selinde kendine indik kızlarda ztn ordalardi.selinlebirer kahve aldıktan sonra kizlarin yanina oturduk.sohbet ederken bi anda hayvanca kahkahaa atan yöne doğru baktık bide ne görelim bizim kütükler ve yanlarındaki sürtukler hep birlikte bi masaya oturdular.arasın yaninda uzun boylu esmer alımlı bir kiz mertin yaninda cakma bir sarışın ege 'nin yaninda kızıl sacli ufak tefek bir kiz keremin yanindabeyaz tenli zayıf bir yelloz sarmaş dolaş oturuyolar.Ben ve gamze fazla belli etmemeye çalışsakta çok kıskandık.Ben en sonunda bu duruma dayanamayıp ekimdeki kahveyle onların masasına doğru ilerledim.Naber ege diyip yanağından bir makas aldım.Ege bu fIrsatı kaçırırmı iyidir güzelim diyip bana hemen bir yer açtı.keremle göz göze geldiğimde beni öldürecek gibiydi.Onu görmemezlikten gelerek konuşmaya devam ettim.-kızlarla beni tanıştırmayacakmısınız ya da durun ben kendim tanışırım ben gizem sanırım sizde bu kütüklrin kullanılmış defolu oyuncaklarısınız.
aras:oooo bu fazla ağır olmadımı sencede gizem
-görülen köy kılavuz istemez arascığım
sarışın olan kız: sen ne diyosun be ağzını topla
-bozuk mallar için ağzımı toplamam ben
kerem: kendine gel gizem git burdan
-pardon kerem bey bu durumun sizin işinize geldiğini unutmuşum ne de olsa sen fırsatları hiç kaçırmayan birisin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN DÖRT HALİ
JugendliteraturKerem-Gizem : ihanet dolu nefret kin ve de yanlış anlama dolu bir aşk hikayesi Aras-Gamze: reddedilmek sizce güzelmidir? ne kadarda birbinden kaçmak isteselerde kader onları bi araya getirmekte yeminli...... Ege-Ece: aşkı tatmamiş zengin züppe...