UVOD

32 2 1
                                    

*,,Draga, uspori, ne mogu te stici."
,,Ajde pozuri, ako hoces da me stignes."
Stigao me je, zagrlio snazno i poceo da me mazi po kosi. Zatim me je poceo nositi.
,,Ljubavi gde ces, spusti me molim te!"-kroz smeh sam govorila.
,,Jos malo, samo sto nismo."
I odveo me je do neke kolibe gde smo provodili najlepse dane naseg detinstva.
Ovde smo se prisecali nasih najlepsih trenutaka. Setali smo obalom mora, a ponekad bi se kupali i prskali u vodi, haha, bilo nam je zabavno.
,,Duso, idemo kuci, vec je kasno, tvoji ce se brinuti."
,,Nemoj ti meni da se brines dragi, nece nista reci."
,,Jesi tako sigurna u to?"
,,Jesam."
Ostavio me je ispred vrata i poljubio u obraz...

Iz misli me tad probudi Bella, moja mladja sestra.
,,Seko, dodji da se igramo, pls."
,,Idi se igraj ti, doci cu uskoro."
Izasla je tad iz sobe. Zatim je usla mama.
,,Amy, duso sto si se nesto zamislila. Ajde se raspakuj, sutra je tvoj prvi dan skole ovde.
,,Dobro, mama."
Izasla je. I opet se prisecam noci kad mi je to uradio. Samo je otisao sa drugom devojkom. Nije me ni primetio. Ostavio me je.
Pala je noc pa sam krenula da spavam prisecajuci se svega. Napokon sam zaspala...

To je bilo to za uvod. Sledeci deo ce biti duzi. Nastavak je nakon 2 votes i 1 kom.

To je bilo to za uvod. Sledeci deo

...where everything is possible...Where stories live. Discover now