*********
Trenutno setam ulicama Meksiko sitija. Naravno setam do svoje nove skole. Ne razumem samo zasto bas ovde? Pa bilo mi je lepo i u Los Andjelesu. Imao je i more i sve. Al jbg posao. Tata mi radi prekovremeno pa ne moze da me vozi do skole. A mama nije polozila vozacku. A Bella ce sledece godine u skolu. Ali ipak je najbolje to sto me ovde nista nece podsecati na njega. Na Johana. I tako sam ga skoro vec prebolela. Priblizila sam se zgradi koja bi trebalo da bude moja nova skola, pretpostavljam. I da, ovde svi pricaju spanski, a ja ga naravno znam jer sam ga mesecima ranije ucila. Sto se tice uklapanja u drustvo, verovatno cu se definiftivno uklopiti, mislim drustvena sam ja.Iz stare skole mi mnogo nedostaju moji ortaci.Pitam se da li ja njima nedostajem. I koji momak ne bi primetio ovakvu lepoticu kao sto sam ja? Narcis sam, al sta da se radi. Ali iskreno nadam se da cu naci nekoga meni dostojnog.
*********
Pred ucionicom sam. Otvaram vrata i ulazim. Svi gledaju u mene.
Lissa (nasa razredna):,,Dobrodosla! Djaci ovo je nasa nova ucenica. Molim te da se predstavis svom odeljenju.
,,Zdravo svima, ja sam Amy Johnson, imam 17 godina, iz Los Andjelesa sam."
Razredna:,,U redu, sedi u prvu klupu, tu imas slobodno mesto pored drugarice." Sela sam. Ova pored mene mi izgleda kao streberka. Ali bukvalno. Nosi naocare, ima plavu kosu sa jos i pegicama. Ustvari ne mora da znaci sad to, nego njena energija kojom zraci je neprijatna.
,, Cao, cao! Ja sam Marina, mozes me zvati i Mara. Cula sam da si nova. Da se ne zoves Amy? Pricaces mi kako si zivela u Los Andjelesu. Volela bi da se upoznamo."
,,Da ja sam Amy, drago mi je sto smo se upoznale." -rekla sam smoreno i vestacki se nasmejala.
*******
Ova me znaci prati u stopu svuda. I kida mi zivce. Ja je molim da ode od mene ali nece. Bukvalno se zalepila za mene. Zbog nje nemam prijatelje. Joj vise i ta Marina. Posto je najnepopularnija osoba u skoli i naravno da je streberka, ucinicu da bude jedna pristojna i pametna devojka. Da ne bude streberka vec da bude normalna izgledom ali uglavnom ponasanjem.
Marina: ,,Hoces da idemo danas zahedno kuci, pls?"
,,Ne znam na koju stranu ides."
,,Pa gde i ti."
,,Ok al me nemoj smarati molim te."
,,Kej."
*******
Zavrsila se nastava. Idem sa Marinom kuci, smor. Pokusala sam da se 'slucajno' izgubim u gomili al me je dosada nasla.
U putu do kuce je ona blebetala, a ja sam se pravila da je slusam. Napokon smo se rastale, laknulo mi je.
Mama:,, I, kako je bilo u skoli? Jel si nasla prijatelje?"
,,Ne. Ima tamo neka Marina koja mi je navodno 'prijateljica' al je ne podnosim. Zbog nje me niko nije prihvatio. S njom se ama bas niko ne druzi. Ko zna iz kakve je ona porodice."
Mama:,,Nemoj tako duso da pricas, mozda nije do toga. Uglavnom ne razmisljaj o tome nego idi jedi sada, spremila sam ti. Mnogo si smrsala.
,,U redu mama."
---------------------
Evo ga prvi deo ove price. I jestev duzi kao sto sam obecala. Pogledajte i moju drugu pricu i ostavite po koji vote i komentar ako vam se dopadne. ☺
ESTÁS LEYENDO
...where everything is possible...
RomanceNakon svoje prve ljubavi, Amy Johnson je pretrpela veliki sok, nakon sto ju je decko prevario i bez ijedne reci otisao. Nije se ni osvrnuo. Mnogo ju je bolelo. Posle toga razocarala se u zivot, izgubila je veru u ljubav, postala je poput sante leda...