Είναι αργά το βράδυ και σκέφτομαι.Αύριο είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο και δεν πρέπει να αργήσω.Θα πρέπει να τα κάνω όλα από σήμερα για να είμαι έτοιμη.Η ώρα έχει πάει 3:40 και δεν ξέρω αν είναι ακόμα όλα έτοιμα για το σχολείο.Πρέπει να είμαι συγκεντρωμένη στο μάθημα γιατι όπως και να το πας η 1η Λυκείου είναι δύσκολη ταξη.Αποφάσισα να κοιμηθώ γιατι δεν θα ξυπνούσα το πρωί.
Ήρθε το πρωί αλλά δεν ξεκίνησε Καλά...Αφού σηκωθηκα με τα χίλια ζόρια βεβαια έκανα ένα γρήγορο ντουζ ετοιμάστηκα και κατέβηκα κάτω γιατί άκουγα πολλές φωνές και όταν έφτασα στην κουζίνα είδα την αδελφή μου με την μαμά μου να μαλώνουν.Εγώ δεν μιλούσα και μετά από 5 λεπτα κατάλαβαν πως ήμουν κι εγώ εκεί.
"Καλημέρα Ελπίδα"μου είπε η μαμά μου και συνέχισαν να μαλώνουν.
"Καλημέρα μαμά,Καλημέρα Αγάπη"τους λέω"γιατί μαλωνετε πάλι εσείς οι δυο;"τις ρωτησα.
"Γιατί η μανούλα μας πέταξε το αγαπημένο μου μαύρο φόρεμα που είχαμε αγοράσει μαζι"
"Μα αυτο το είχες πετάξει επειδή σκιστηκε"
"Τι?Ωχ ναι συγνωμη μαμα"
"Καλά ε κάθομαι και ασχολουμε και εγώ με βλακιες, φεύγω δεν θέλω να αργήσω στο σχολειο"
Αφού έφυγα από το σπίτι έκανα μεγάλα βήματα,σχεδόν έτρεχα για να μην αργήσω.Όμως καθώς προχωρούσα σκοντάφτω σε κάποιον και πέφτω κάτω.Όταν κατάφερα να σηκωθώ βλέπω ένα κουκλο μπροστά μου.
"Συ-συ-συγνωμη δεν σε ειδα"ειπα τραβλιζοντας
"Δεν πειράζει αλλά αλλη φορά προσεχε"μου είπε
"Να-Να-Ναι θα προσέχω"ειπα πάλι τραυβλιζοντας
"Πέτρος"
"Ελπίδα χάρηκα"
"Κι εγώ.Ωραίο όνομα"
"Ευχαριστώ.Και το δικό σου είναι πολύ ωραιο.Εμμ καινούριος"
"Ναι εσυ"
"Οχι"
"Οκ 1η φέτος;"
"Ναι,εσυ"
"Κι εγώ "
"Ωραία τότε ας φεύγω θα τα πούμε στην ταξη"
"Ναι γεια"
"Γεια"
Έτρεξα να το πω γρήγορα στην Ελισαβετ.Την έψαχνα παντού και την βρήκα στο κυλικείο.Αφού αγοράσαμε να φάμε κάτι της τα είπα όλα με λεπτομέριες.
"Αληθειααα μου λες τώρα,είναι το πιο μαναρι σε όλο το σχολείο ο Πέτρος.Είσαι πολύ τυχερή που έπεσες πάνω του ελπιδακι μου.Δεν πρόλαβα να μιλήσω γιατί χτύπησε το κουδούνι.Ανεβαίναμε τα σκαλιά και ακούγαμε κάτι από την τάξη φτάσαμε έξω από την τάξη και είδαμε......*********
Λοιπόν παιδιά αυτο ήταν τα πρώτο κεφάλαιο.Αν σας άρεσε Κάντε vote👍και σχόλιο κατω👇👇👇Στην φωτο πάνω η Ελπιδα👆👆👆Μέχρι Τ επόμενο κεφάλαιο σας φιλω💘😙😙
YOU ARE READING
Hate or love
Teen Fiction"Έτσι όπως παίζεις,θα χάσετε σίγουρα αγώνα"μου ειπε και συνέχισε να γελάει "Εσύ κοίτα την δουλειά σου και μην ασχολησε μαζί μου"του είπα θυμωμένη και του γύρισα την πλάτη Εκείνος τότε μου έπιασε το χέρι και με γύρισε για να τον κοιτάξω φέρνοντάς...