Βλέπω μπροστά μου τον Χρήστο.
"Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα εσυ;"
"Η-ηθελα"δεν πρόλαβε να τελειώσει και επεσε πάνω μου
"Είσαι μεθυσμένος ρε Χρηστο"ειπα ενώ άκουγα τα βήματα των κοριτσιών από τις σκάλες.
Μόλις κατέβηκαν όλες έμειναν αφωνες.
"Κορίτσια είναι μεθυσμένος και δεν ξέρουμε που είναι το σπίτι του για να τον παμε"ειπα
"Ας κοιμηθεί εδώ στο κρεβατοκάμαρα της μαμάς και του μπαμπά έτσι και αλλιώς λείπουν και μάλλον θα κοιμηθούν σε κάτι φίλους τους σημερα"
Ή νεφ με κοιτούσε με ένα υφος'τι θα κανουνε'
"Ναι Νεφελάκι μου το ξέρω σου φαίνεται περίεργο αλλά οι γονείς μας θέλουν να νιώσουν ξανά νεοι"
είπα και γελάσαμε.Αφού βάλαμε τον Χρήστο για υπνο και δεν καταλάβαινε τίποτα αποφασίσουμε να κάνουμε ένα μπιτζαμα παρτυ και βέβαια η ιδέα ήταν της αδελφουλας μμ.Παίξαμε μαξιλαροπολεμο,τραγουδισαμε,μιλουσαμε,φάγαμε και παίξαμε πολλά Διάφορα παιχνίδια.
"Μπορώ να πω ότι sis μμ η ιδέα σου ήταν καταπληκτικη""Και για να μην το χαλάσουμε αυτό αύριο το απόγευμα θα πάμε για ψωνιαα"είπε η ζετα με τριριχτη φωνή
Συμφωνήσαμε όλες και μετά δοκιμάσαμε ρούχα και κάναμε τα μοντελα😂Και κάπως έτσι πέρασε η βραδιά μας.*Αντωνηηη οχιιι.Μην παςς,θα σε σκωτοσουν.έλεγα κλαιγοντας😢
Αδελφούλα μην κλαις θα γυρίσω.Μου έλεγε καθώς απομακρυνόταν από εμένα.
Τυλιχτηκα στην αγκαλιά της μαμάς μου και μου χάιδευε τα μαλλιά για να ηρεμήσω και να μην κλαιω*Με ξύπνησαν τα κορίτσια και μου έλεγαν γιατι εκλεγα και ουρλιαζα στον ύπνο μου
"Είδα τον Αντωνη στον ύπνο μου"είπα ενώ είδα την Ζέτα που ήταν λυπημενη
"Ζέτα γιατι είσαι έτσι και ποιος είναι ο Αντωνης"ειπεη νεφ
"Νεφελη μμ ο αντωνης είναι ο αδελφος μμ που μαλλον σκοτωθηκε"ειπα κλαίγοντας😢
"Και η Ζέτα γιατι είναι ετσι"είπε ενώ της χάιδευε τα μαλλιά για να την ηρεμήσει.
"Ήταν το αγόρι της"
"Και μια τελευταία ερώτηση αν δεν σας πιέζω βέβαια αλλά γιατί είπες μάλλον πέθανε?"
"Γιατί καποτε με είχαν απαγάγει και ο αδελφός μου ζήτησε από κάποιους χρήματα για να με πάρουν πίσω και αυτοί ήταν ναρκομανείς και έμπλεξαν και τον αδελφό μου.Στο τέλος όμως ο αδελφός μου προσπάθησε να σταματήσει τα ναρκωτικά και τα καταφερέ.Όμως όταν τό εμαθαν αυτοί συναντήθηκαν και εμείς τους παρακολουθούσαμε αλλα μας κατάλαβαν και ήθελαν να τους δώσουμε τον αδελφό μμ γιατι αλλιώς θα έρθουν να τον πάρουν και να τον σκοτώσουν.Εγώ δεν άφηνα με τίποτα το χέρι μου από το δικό του αλλά μπόρεσε και το άφησε και έφυγε.Μπήκαν μέσα σε μια σπηλιά και εγώ με την οικογένεια μου ακούγαμε κάτι θορύβους αλλά δεν καταλαβαίναμε τι κάνανε εκεί μέσα.Έτρεξα να πάω στην σπηλιά αλλα ο μπαμπάς με έπιασε και μου είπε ότι θα γυρίσει αλλά δεν τον πίστεψα..."
"Λυπάμαι για τον αδελφο σου"μου είπε η νεφ.
YOU ARE READING
Hate or love
Teen Fiction"Έτσι όπως παίζεις,θα χάσετε σίγουρα αγώνα"μου ειπε και συνέχισε να γελάει "Εσύ κοίτα την δουλειά σου και μην ασχολησε μαζί μου"του είπα θυμωμένη και του γύρισα την πλάτη Εκείνος τότε μου έπιασε το χέρι και με γύρισε για να τον κοιτάξω φέρνοντάς...