2. De make-over.

15 1 0
                                    

Een jaar geleden.

"Mam? Ik ben thuis." ik gooide mijn sleutels op de trap en liep de woonkamer in. "Hey mam." Ik gaf haar een kus en plofte neer op de bank. "Hey lieverd leuke schooldag gehad?" Vroeg mama aan mij. "Ja... Papa appte hij gaat met Carolien op vakantie." vertelde ik. Mn moeder keek me heel boos aan, "leuk voor ze, ik hoop dat hij die slet ook lekker achterlaat op vakantie om een random wicht die in het hotel werkt ..." Ik onderbrak haar en schreeuwde: " MAM! Hij is verder gegaan... Laat het en ga wat leuks doen met je leven." Mn moeder begon te huilen. "Laat ook maar zitten. We zien hem voorlopig toch niet weer aangezien we binnenkort niet meer hier wonen." Floepte er perongeluk uit. Ik keek mn moeder met grote ogen aan en vroeg: gaan we verhuizen? Ze keek me aan en zei: ik heb nieuw werk gevonden. Toen ik mijn mond opende om erop in te gaan zei ze nog snel " probeer me niet om te praten, anders ga je lekker bij je vader en zijn 13 jaar jongere vriendin wonen." Ik hield mijn mond en knikte gehoorzaam.

"Hey Emm waar was je gister" ik schrok me dood en liet alle boeken uit mn handen vallen. "Ik kon niet komen." Ik raapte mijn boeken op en liep snel door achtervolgd door Mel. "Emm!" ze pakte mijn schouder en ik stond stil. Ik draaide me om en ik zag in haar ogen dat ze wist dat er iets was. "Herinner je je dat dorpje Stonebrook?" Melanie knikte "Mama heeft er werk gevonden... We vertrekken maandag." "WAT?" Schreeuwde Melanie door de schoolgangen. "Ja ze heeft werk." Melanie kreeg tranen in haar ogen. " maar dat is maandag, dan lunchen we altijd bij b&b. Dat is al over 3 dagen." Ik legde haar alles uit. "Oke kom vanavond naar mijn huis en neem al je kleding schoenen en make-up mee." zei ze. "Maar ik heb geen make-up." Zei ik. "Oke dan haal ik wat, je krijgt een make-over. " toen ik mijn mond open wou doen om te zeggen dat ik dat niet wou liep ze weg. "En niet afzeggen!" Schreeuwde ze na. Ik gniffelde en zei "tuurlijk niet."

Dat was alweer deel 2. In het volgende deel zie je de make-over. Laat tips achter in de reacties💓.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never let you goWhere stories live. Discover now