Aşkım, kalp atışım, her şeyim ömrümü paylaşacağım adam, seni çok seviyorum. Öyle böyle değil her şeyden çok seviyorum oğlum bi insan bi insanın aklından bi saniye de olsa bile çıkmaz mı? Çıkmıyorsun işte, valla her saniye aklımdasın, konuştuklarımız aklımda, yaşadıklarımız, yaşayacaklarımız aklımda, seninle olan her şey aklımda kalbimde hiç çıkmayacak oradan hep kalacak onlar. Ben seninle çok mutluyum valla bak mutluluktan daha fazla bi mutluluk var adını koyamıyorum onun ne bilim böyle seninle konuştuğumda hevesle konuşuyorum böyle yüzümde güller açıyor çok mutlu oluyorum. Böyle düşünüyorum ilerde biz evlenirsek çok mutlu oluruz sevgiliyken bu kadar mutlu edebiliyorsak birbirimizi ilerde hep yan yana olacağız benim en çok istediğim şey o zaman daha mutlu oluruz hiç tartışmayız herhalde. Böyle seninle aile olacakmışız gibi hissediyorum benim ailem sen olacaksın gibi böyle dünyalar iyisi bi baba olacaksın bizim seninle çocuklarımız olacak, oğlum çok heves ettim bu çocuğu anneliği bunların hepsini sen yaşatacaksın bana. Biz seninle aile olacağız benim arkadaşım annem babam kardeşim sevdiğim kocam olacaksın. Böyle her şeyimiz birlikte olacak sana yemek yapcam seninle uyuyup seninle uyanıcam ilk gördüğüm olcaksın her sabah biraz daha severek uyanıcam hep aynı aşkla bakıcam ne bilim oğlum seninle yapmak istediğim bi çok şey var hepsi seninle olcak. Seni çok seviyorum.