1, GGS??

775 12 3
                                    

~Theas perspektiv~
Alarmet på mobilen ekar i hela rummet. Å jag tänker bara åhhhh det är måndag och jag orkar inte detta. Jag bestämmer mig efter en stund att säga emot mig själv å gå upp. Jag drar på mig första bästa outfit och hoppar på cykeln.

Klockan är 11.15 å det är dags för lunch. Men den tar inte långa stunden att avklara då det är fisk gratäng med kaviar idag. Så efter att jag ätit 4 mackor å drukit vatten går jag å min kompis Alwa till en bänk på skolgården. Å ganska fort har vi inlät en konversation om vad vi ska hitta på i helgen. 
"Men du Thea ska du på GGS i helgen föresten?" Frågar Alwa efter ett tag.
"Ehh, inte vad jag vet, vilka ska äns komma?"
"Typ Miriam Bryant, Albin å Mattias och hov1."
"Alwa du skojar nu eller hur?"
" nej"
"Så du menar att hov1 kommer till Falun på lördag å jag visste inte om det?"
"Tydligen inte"
"Alwa! du, jag å Alva måste dit"
"Det är klart vi ska"

(Senare på kvällen)
Så nu till den stora frågan vad fan ska jag ha på mig? Hur ska man göra och hur ska det bli så bra som möjligt?!?!
De är det sista jag tänker på innan jag sakta somnar...

............

Så detta var bara som ett inlednings kappitel till denna bok. Så hoppas du gillar den..

GGS~Noel Flike~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora