2, Förfest!

580 11 2
                                    

~Theas perspektiv~

Jag är så jävla stressad just nu! Alwa å Alva kommer om 10 min och jag har inte äns tagit fram glas till cidern eller skålar till chipsen. Fast framför allt har jag inte äns en aning om vad fan jag ska ha på mig..

Det plinga på dörren och jag rusar dit för å öppna dörren. Å där står mina underbara vapendragare å bara skrattar.
"Hallå jorden anropar Thea, det här kommer bli bästa dagen ever säg något" säger Alwa efter att jag bara stått å skattat åt hur roliga de ser ut när de skattar.
" jag vet och låt mig säga att jag bara kan tänka OMG just nu för jag är så jävla taggad på att spendera denna dag med juste er å hov1 ofc" svarar jag exalterat.
"Så låt oss Fuck ur å bara leva livet idag" säger Alva samtidigt som hon ger oss ett varsitt glas cider.
"Föresten tjejer jag är typ kluven för vet ej vad jag ska ha på mig, så snälla hjälp mig?" Säger jag.
"Jag ska typ ha en basic festival outfit" svarar Alwa.
"Jag ska typ ha kjol och en blus å jacka" svarar även Alva.
"Kan jag ha svarta jeans och en lite längre t-shirt?"
"Absolut, men du Thea du bör nog börja sminka oss nu för vi ska åka om 2 timmar!" Säger Alwa å skrattar smått.
"Det blir as fint Thea"
"Hörni kolla Noels senaste bild!"

 "Det blir as fint Thea""Hörni kolla Noels senaste bild!"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

prinzaugustt i kväll dödar vi Falun 21.00! #HOVAHTAKEOVAH

"OMG, fatta att vi kommer vara där" utbrister Alwa.
"Alltså ni två är ju bara för mycket i bland han är ju fan inte äns snygg" säger Alva med sitt överdrivna dalmål. Då hon inte är ett så värst stort fan av hov1.
"Ehh, jo" säger jag och Alwa i kör.
"Han är vackrast på denna planet och min blivande man" säger jag och vi alla brister ut i skratt av någon anledning.
Vi börjar efter att tag klä på oss våra fin kläder och jag sminkar oss alla tre.

"Thea, bussen går om 1 min vi måste springa" säger Alwa efter att jag sprutat parfym i minuter för att värkligen lukta gått.
"Ja, vi hinner det är ju presis utanför"
Vi hinner med nöd och näppe på bussen och kan tillslut pusta ut. Efter två hektiska timmar bestående av cider, stress å skoj.

...........

Så kapitel 2, kommentera eller rösta gärna om ni gillar denna bok./Alwa

GGS~Noel Flike~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora