De wekker gaat af om 06:00, zoals elke ochtend. Ik zet 'em af en bekijk de meldingen op me telefoon. 8 likes op insta, 4 whatsapp's, 6 snaps en 3 vriendschapsverzoeken op Facebook. Ik bekijk de meldinge 1 voor 1, ik was aan het laatste vriendschapsverzoek op Facebook.
Marouan Amrani, hij trok m'n aandacht meteen, het lijkt wel een heel knappe jongen, ik klik op zijn profielfoto en ik zat juist. Goed getinte huid, donkerbruine ogen en donkerbruine haren met een opscheertje natuurlijk. Hij was Marokkaans, juist hetgene dat ik niet kon weerstaan. Ik accepteerde hem en vergrendelde mijn telefoon terug.
"Laura! Het is 6:20 begin je klaar te maken! Dalijk mis je de bus nog!", hoorde ik mijn moeder schreeuwen van de benedenverdieping. "Ja mam, ik kom hoor 😒!",riep ik geirriteerd.
Ik poetste me tande, deed mn hare snel in een dot, pakte deodorant & parfum om ze op te doen en ik deed mijn kleren snel aan, gewoon simpel black on black. Ik haaste me naar onder en pakte snel een appel. "Ook goedemorgen hoor", zei mijn moeder op de meest sarcastische toon ooit. "Moet me haasten, tot straks loveyou 😘", zei ik, ik pakte mn licht roze bomberjack en snelde de deur uit.7:02 nog 10 minuten en me bus kwam, ik kon nog snel een sigaret aansteken en op me gemak naar de bushalte wandele die op nog geen 200m van me huis lag. De bus kwam op tijd, ik stapte in en ging ergens vanachter zitten. Ik stopte mijn oortjes in en ik kon niet stoppe met denken aan die ene Marouan. Hij was zo knap en zag er zo mannelijk uit, hij had een mooie verzorgde stoppelbaard, zoals ik het net mooi vind. Achja hij zal me toch nooit zien staan, het zal zo eentje zijn die zich niet bezig houdt met belgische chicks😪.
Ik kom op school aan en ik loop de deur binnen, ik ga richting de speelplaats en zie mijn beste vriendin Jay al buiten zitten. "Hey girl, alles goed?", zei ik. "Hey laura, alles is goed, met jou?". "Prima, ik moet je iets laten zien." Ik liet haar het profiel van Marouan zien en zei dat hij me had toegevoegd. "Wauw echt iets voor jou!", lacht ze. "Jaa ik weet, maar hij gaat echt niks tege me zeggen en ik ook niet! Je weet hoe ik ben ik begin nooit een convo met een jongen. 😂" zei ik al lachend. "Ach je weet nooit joh! Als hij niks gaat zeggen, gaat hij ook niet weten wat hij mist!", zei Jay . Ze had gelijk ik knikte en toen ging de bel. De rest van de dag was zoals elke andere dag, doodsaai😪.
Ik kom thuis aan en eet wat en ga gelijk naar mijn kamer. Ik doe mijn oortjes in en zit gewoon op me bed muziek te luisteren en wat te scrollen op me telefoon. Uiteindelijk val ik in slaap. Opeens hoor ik me telefoon, ik word wakker en kijk; 1 nieuw bericht op facebook. Ik klik het open en ik zie zijn naam al staan; Marouan Amrani😱. Mijn hart begint sneller te slaan en ik begon voor een of andere reden zenuwachtig te worden.
"Hey, je komt me zo bekend voor."stond er. Ik wist niet wat ik moest doen, zou ik nu al reageren? Of zou dat te wanhopig overkomen? Zou ik 5 minuutjes wachten? Ja dat lijkt me het beste. Dat waren de 5 langste minuten van me leven.
"Is dat zo? Jij komt me anders niet echt bekend voor." Wat een dom antwoord, shit! Ja nu zal hij zeker nietmeer antwoorden.
"Zo een mooi gezichtje als die van jou, vergeet ik niet snel. Was je vorige week toevallig in club RnB forever?"
Omg ik was daar vorige week vrijdag..zou hij me hebben opgemerkt? Zou hij naar me gezocht hebben? Omg omg! Ik begon helemaal door te draaien. Laura blijf kalm, blijf ik tegen mezelf zeggen.
"Ja dat kan wel, vrijdag ofso denk ik."
Ja hoor Laura, ongeintreseerder kan een persoon niet overkomen. Jup dit is dan waarschijnlijk het einde van het gesprek, goedzo Laura goedzo! Ik legde mijn telefoon neer en ging wat te drinken nemen onder.Marouan's point of view;
"Ja dat kan wel, vrijdag ofso denk ik."
Shittt deze chick is zo laylow, ze doet zo hard to get 🤔. Dat mag ik wel. Toen ik dr zag in de club vorige week, zag ik het al aan haar gedrag. Ze was niet gelijk de meeste chicks, 9/10 zijn ze khebs. Maar zij niet..ze genoot gewoon lekker van dr drankje en heeft de hele avond alleen met 1 vriendin gedanst en ze heeft elke jonge van dr af geslaan. Ik wou zo graag naar dr toe gaan en ik weet niet waarom het niet ging.. Want naar chicks toegaan is een makkie, ik doe het elk weekend en elk weekend
scoor ik er een paar. Maar bij deze voelde het anders.. Ik ga dr nietmeer antwoorden, ze heeft duidelijk geen interesse en ik ben geen bitchboy..shit ik had et moeten weten ze moet waarschijnlijk niks weten van een mocro zoals ik... Maar ik kom dr nog wel tegen en dan ga ik ervoor, haar moét ik gewoon hebben.Laura's point of view;
Ik kwam terug naar mn kamer en checkte mn telefoon; geen meldingen. Tuurlijk niet.. Waarom moest ik nou ook zo een kut antwoord geven.. Achja wat niet moet zijn zal ook niet gebeuren zeker?
The next day;
*BIEPBIEPBIEPBIEP* "aaah kutwekker, kan je me nooit met rust laten pff." 6:00 en weer tijd om na school te gaan. Ik check mn telefoon weer maar nog steeds geen bericht van hem. Ach Laura, geef et op hij gaat je nietmeer sturen. Dacht ik bij mezelf, met die gedachten maakte ik me klaar om naar school te gaan.
Zelfde dag, zelfde routines, ik pak snel een koek en ren de deur uit terwijl ik nog tegen mn mama wat zeg. Ik steek snel een sigaret op voor de bus komt. Opeens voel ik een hand op me schouder. "Wtf man, blijf van me af ja?"zei ik alvorens me om te draaien."Oohh zo een pittige dame eh😉" ik draai me om en zie hem. Nog mooier in het echt dan op foto. "Tong verloren?"lacht hij. "Uhh nee maar ik moet naar school, zou je ook misschien beter doen." Antwoorde ik zonder bij na te denken. "Nee, ik heb andere plannen en jij hoort bij die planning."zegt Marouan terwijl hij me diep in de ogen kijkt en er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht. "Waarom zou ik met je meegaan? Ik ken je niet eens."lachte ik. Waarom deed ik zo hard? Geen idee,tuurlijk wou ik met hem mee, maar dat hoefde hij niet te weten. Hij zette een paar stappen dichter totdat ik tege de muur stond, ik rook zijn heerlijke parfum en voelde zijn adem in mijn nek. Hij leunde met zijn gezicht naar vore totdat zijn lippen langs mijn oren belanden. "Ik weet dat je met me mee wilt."fluisterde hij en hij glimlachte. Ik voelde me meteen knalrood worden.. Ik wist niet wat me overkwam ik voelde mijn hele lichaam warm worden. "Weet je wat, ik kom met je mee op 1 voorwaarden."zei ik. "Wat dan?"lachte hij. Ik ging met mijn lippen naar zijn oren toe, zo dichtbij stond ik dat we elkaars lichaam voelde, en ik fluisterde "dat we gaan ontbijten, ik ga om van de honger."😏 Ik keek op en glimlachte😌 ik zag aan zijn gezicht dat hij iets anders verwachtte en dat was juist mijn bedoeling.
Marouan's point of view;
6:30 "MAROUAN yallah opstaan!!!" Ik hoorde mijn moeder schreeuwe van de benedenverdieping. Shit ik kan maar beter opstaan voor ze tot hier komt met slipper of riem ofso. Ik sprong me bed uit, deed me kleren aan, poetste me tanden, deed snel me hare in gell en spoot parfum op. Hugo Boss, dat kunnen die chicks niet weerstaan. Ik ga snel naar beneden en doe mijn schoenen aan. Shit 6:55 me bus is door, achja had toch niet zoveel zin skorro. Ik ga gwn langs bij Yassine, zijn ouders zijn toch in Marokko, kan ik gwn daar ff chille tt skorro gedaan is en dan ga ik osso. Ik loop de deur uit en zeg nog snel beslama tege me moeder. Ik wandel en ik wandel en daar zag ik haar..lange blonde haren, mooie tegna. Haar moet ik tegehouden, als het niet nu is, is het nooit.
Ik raak dr schouder aan en ze riep "Wtf man, blijf van me af ja?". Dat shiki gedrag staat me wel aan; mooi gezichtje, mooi lichaam & beetje arrogantie, zo heb ik ze graag. Ik zei dr dat ik plannen met haar had en ze ging op 1 voorwaarde mee, als ik met haar wat ging eten. La mushkilatan, zolang ze maar met me meegaat. Pff waarom moet ze me zo verleiden, met haar zachte stem en haar groene ogen. Oefff dit word een moeilijke, ik voel het nu all.LAAT ME WETEN OF JULLIE HET GOED VINDEN, DIT IS ME EERSTE KEER & DIT VERHAAL IS GEBASSEERD OP WARE FEITEN.
H2 KOMT ER AAN!!
Vergeet geen comment en ⭐️!
💋
YOU ARE READING
Moeilijke liefde (H2 in de maak)
RomanceDit is het verhaal van een Belgisch meisje en een Nederlands-Marokkaanse jongen. Ze krijgen een relatie en komen er al snel achter dat het niet makkelijk wordt. Toch kan geen enkele struggle hun liefde tegenhouden. Ze maken de allergekste dingen mee...