Vzbudila jsem se a vzpomněla si co za den. ,,Jupíí!'' Dneska je mi 17 let.
Vstala jsem a všimla si snídaně kterou jsem měla připravenou u postele. Byli to lívance s kousky banánu,šlehačkou a posypané nastrouhanou čokoládou. ,,Super ty mám mám nejradši :-P.'' Usmála jsem se. A s chutí se do nich zakousla.
Vešla jsem do obýváku,nikdo tam nebyl,čekala jsem to protože je sobota,rodiče jsou v práci a sestra na 3 denním výletě se školou.
Na stolečku ležela obálka. Byla pro mně jelikož tam bylo napsáno mé jméno- Ember.
Otevřela jsem v ní a jediné co jsem uviděla byla...další obálka. Tak jsem jí tedy otevřela. Našla jsem malý papírek na kterém stalo: ,,Pokud chceš najít svůj dárek musíš najít další papírek,který je schovaný někde na zahradě.
Vyšla jsem ven z domu,slunce už krásně hřálo. Obcházela jsem zahradu kolem domu už po druhé ale pořád nic. Najednou jsem si všimla malého papírku vloženého mezi listy macešky která stála na parapetě v květináči.
V obálce byl další papírek a na něm stálo: "Tvůj dárek najdeš tam kam se ráda chodíš procházet." Tak to znám přesnou odpověď ^.^ Je to v lese u studánky o kterém vím jen já a moje rodina.Přisla jsem ke studánce a co nevidím...stál tam překrásný pes❤ Byl takový zrzavý jako moje vlasy...A taky
.vypadal jako vlk, ve kterého se měním ve snu. Není to divné? Pomyslela jsem si..Radši jsem tu myšlenku hned zahnala. Zajímalo by mně proč zrovna pes? Ano, je krásný, ale nikdy jsem si psa nepřála. Ale je vážně roztomilý :3 Najednou se ke mně začal tulit."juuuj". podrbala jsem ho za uchem. "Ty jsi krasavec."Vzala jsem ho za vodítko a vedla domů. Doma jsem mu vystlala starou kartonovou krabici od nějakého balíku mým starým oblečením, asi je to divné :D No co stejně už jsem to oblečení nenosila. Pak jsem rychle popadla longboard a zajela do nejbližšího super marketu koupit granule a pár psích konzerv. Přijela jsem domů a...spal :) Teď mi něco došlo já pro něj nemám jméno =o Bude se jmenovat Derek. Dala jsem mu najíst a pak jsem ho chvíli hladila a přitom přemýšlela. Šla jsem spát.
Ráno jsem se vzbudila s plno otázkami ležícími v mé hlavě. Seběhla jsem dolů po schodech za mamkou. ,,Mamiii!" ,,Ano, Ember?",,Dáš mi snídani?" ,,Jasně, udělám ty míchaná vajíčka." :)
Když jsem dojedla, pořád jsem seděla u stolu v kuchyni. ,,Můžu se na něco zeptat?" Řekla jsem zamyšleně. ,,Copak?" Zeptala se mamka. ,,Ten dárek co jsi mi dala..ten pes je vážně pěkný, ale proč pes?",,Co to povídáš Ember?, Já jsem ti žádného psa nedala." Odpověděla mamka s úsměvem na tváři. ,,Nezdálo se ti to náhodou ve snu, v hodně realistickém snu?",,Ne." Řekla jsem rozhořčeně. A odběhla pro Dereka do pokoje. Když ho mamka uviděla málem omdlela. ,,Proboha kde jsi takové velké zvíře vzala a proč ho taháš sem?!" Vyděsila se. ,,Nu, to je přece dárek od vás, ne?"
,,To ti musel dát jedině táta, protože já bych ti tohohle psa nikdy nedala. ,,Asi,no." ,,Já tvého tátu asi zabiju." Odpověděla naštvaně. ,,Ale..počkat, táta nemá rád psy!" Tak kde se tu sakra vzal?! To už jsem nevyslovila nahlas..Kde se Derek vzal? A proč Ember připomíná vlka z jejích snů? To se dozvíte příště :) Pokud teda chcete další díl 😏 Pište do komentářů ⬇⬇
ČTEŠ
Na okamžik v jiném těle
FantasíaByla noc.Běžela jsem...ale podezřele rychle,doběhla jsem k jezírku třpytícím se v měsíčním světle. Koukla jsem na svůj odraz. Co se děje?! Byla ze mě vlčice ohnivé barvy,ocas jsem měla protkaný ohnivým melírem a na boku jsem měla jakýsi znak co ohni...