Kniha navazuje na knihy Královská rodina (1,2,3 a 4).
I po minulém dobrodružství v Tartaru se museli všichni vrátit do školy hned další den. Plánovalo se, že Illusion nastoupí hned další rok, hned jak se naučí moderně mluvit. XD Všichni tedy opět odjeli na koleje, zase po stejných pokojích. A nastal první školní den...
...Poníci šli do školy. Stáli před ní. Byla obrovská, to se musí uznat. Zmeškali pár předchozích školních dnů a tak se se spolužáky ještě nesetkali. Šli po dlouhých chodbách a pak se rozdělili do oborů. Turqoise Blitz a Surprise šli na sport, Twist a Pipsquek šli na vaření, Clarity a Flitter na kadeřnice, Sour Sweet na zpěvačku a Nyx, Snowdrop, Flurry Heart a Scootaloo šly na politiku. XD
Hned po vstupu do třídy si partička klisen všimla Sour. ,,Hej ty nová!" zavolala Sunny Flare. ,,Já nejsem žádná hej." řekla Sour uraženě. ,,Jasně, promiň." řekla Sunny. ,,Chtěly bychom tě do naší party." řekla Indigo Zap. ,,Fakt?" řekla vesele Sour. ,,Fakt." řekla Sugarcoat. ,,No tak jo!" řekla nadšeně Sour Sweet.
,,Ty seš napůl drak?!" Taková byla reakce, když Clarity a Flitter vešly do třídy. ,,Um jo." řekla nervózně Clarity. ,,Nechtěla bych vidět tu svatbu." řekla jedna klisna. Clarity se sklopenou hlavou šla k lavici za smíchu svých spolužáků.
,,Cool! Ty seš napůl drak!" vykřikl nadšeně jeden hřebec, když Turqoise vešel do třídy. ,,Jo sem." řekl Turqoise potěšeně. Blížila se k němu parta hřebců. ,,Kámo, musíme tě mít v naší partě." řekl hřebec v čele. ,,Tak jo." řekl Turqoise a přidal se k partě.
Hned jak Nyx, Snowdrop, Flurry Heart a Scootaloo vešly do třídy, hned se k nim přihnala jedna klisna se svou partou fiflenek, jménem Daimond Tiara. ,,Vy ste princezny, je to tak?" řekla. ,,Um, no, jo." řekla Nyx. ,,Hustý! A nechtěly byste do mí party?" zeptala se. Snowdrop a Nyx se na sebe podívaly. ,,Asi ne." řekla Snowdrop.
U Twist a Pipsqueka se nic zajímavého nedělo...
ČTEŠ
Královská rodina 5 (Dokončeno)
FanfictionPrincezny Nyx, Snowdrop, Flurry Heart a Scootaloo zjišťují, co znamenají jejich znaménka. Kdyby ale jen to - musejí do školy plné nemilých spolužáků...