3

155 15 0
                                    

A doua zi Robert il lasa pe Luca la atelier. Acesta merse inauntru si isi saluta toti colegii, in special pe Talida, apoi isi lasa lucrurile in micul lui atelier. 

Fir-ar! Nu am inceput pictura acasa. Iesi si merse in camera care avea provizii diverse de la pensule si panze de toate felurile pana la ustensile de sculptura, palete de pictura, clei si unele vopsele. Isi alese doua panze si se intoarse agale inapoi. Cand intra la el pe scaun statea Gabriel plictisit, cu cotul pe manerul scaunului si sprijinindu-si capul in palma. La vazul lui Luca se ridica vesel.

-Ce e cu tine aici? Satenul inchise usa si lasa panzele pe masa.

-Azi vine blocul de lemn! Zise incantat.

-Si ce cauti aici? Zise amuzat.

-Sunt asa de fericit ca pot in sfarsit sa incep lucrarea ca am nevoie sa vorbesc cu cineva. Si cu cine altcineva sa stau de vorba daca nu cu tine?

-Ok... Raspunsul il amuza putin. Incepu sa-si caute materialele de care avea nevoie la prima pictura. 

Le pusese pe masa. Gabriel incepu sa se invarta cu scaunul.

-Si daca te cauta Cata sa iti zica ca a ajuns livrarea?

-O sa ma caute la mine apoi la tine.

-De unde sti? Se uita amuzat.

-O sa se gandeasca ca poate stau cu tine sa mai discutam sau ceva.

-Bine acum da-te de pe locul meu, vreau sa incep lucrarea.

Dupa ce isi aranja toate lucrurile se duse la un dulap care ii ajungea pana la piept si dintr-un sertar scoase un tricou lung. Cat Gabriel se muta pe celalalt scaun Luca isi dadu jos bluza si o lua pe cecalalta stand cu spatele la blond. Se intoarse si se aseja pe scaunul lui. Bluza era albastru deschis si avea pete de vopsea deja sterse de cat timp erau pe bluza.

Dupa jumatate de ora pe usa lui Luca intra Catalin, cel care detinea Atelierul si lua decizile importante, cum ar fi cine intra si cine nu. Acesta nu se pricepea la arta propriu zis dar stia sa cumpere ce e de calitate si ii intelegea pe toti stiind cate putin din tot ce faceau cei de aici.

Gabriel se uita cu zambetul pe fata la el cand il vazu. Un om care nu iesea prea mult in evidenta, cu par saten, ochii caprui si barba stil cioc.

-Deci a ajuns?! Aproape ca sari de pe scaun.

-Si eu ma bucur sa te vad. Luca il saluta si el. Catalin se apropie de masa si isi duse mana la gura uitandu-se in alta parte.

-Ce? Zise Gabriel ingrijorat.

-Blocul de lemn nu a putut sa ajunga azi, va ajunge peste o saptamana.

Gabriel facu ochii cat farfuriile si toata fericirea ii disparu.

-De ce? Zise distrus. Luca se opri din desenat schita si se uita la ei.

-Au trebuit sa dea ultimul bloc, era comandat de dinainte si nu mai primesc altele pana vineri. Iar cum posta nu lucreaza in weekend o sa-l primim abea marti. Imi pare rau.

-Dar nu avem destul timp! Se panica. O sculptura ca asta ia intre doua si patru luni! Daca lucrez in continuu intre doua si trei. Si noi nu avem nici doua luni intregi!

-Usor. Zise Luca. Nu e vina lui Cata.

-Stiu asta. Se puse frustrat pe scaun.

-Totusi poti sa incepi ce pui la vanzare in timpul asta. Incerca sa-l incurazeje Luca iar Catalin il aproba.

-Stiu si asta. Zise distrus.

-Eu trebuie sa plec. Imi pare sincer rau Gabi.

Acesta dadu din cap. Cata pleca. Gabriel ofta puternic si se lasa pe scaun.

Facem asa? (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum