Hey!
Ik ben Alexia, maar dat is zo lang ofzo! En daarom ben ik voor de meeste gewoon Alex, en sowieso past dat waarschijnlijk ook wel wat beter bij mijn karakter. Even een leuk feitje over mij: I HATE SCHOOL, het is gewoon tijdverspilling. Ik kan echt wel heel veel andere nuttigere dingen bedenken dan op school zitten. Het is dan wel weer waar dat ik mn vrienden en vriendinnen op school heb gemaakt, en dat ik super blij met ze ben en enorm met ze kan lachen en plezier kan hebben. Maar zelfs dat kan buiten school, dus eigenlijk is school gewoon vervelend en irritant. En tenslotte heb je ook nog de projecten en stage's, ik weet ook wel dat het allemaal voor het goede doel is en dat ik alles later nodig zal hebben enzo. Maar ik hoef toch niet 5 dagen in de week in een stoffig klaslokaal te zitten, alsof ik daar veel van leer. Zet mij maar gewoon buiten ergens neer in de praktijk en ik leer 20000 x zo veel als in 1 hele maand in m'n lessen. Maar op zich vindt ik de stage's ook geen pretje, vaak is het saai en mag je als stagiair bijna niks doen. Met een beetje geluk mag je soms het één en ander meelezen, maar meer ook niet. Vaak loop je meer in de weg dan dat je nuttig bent en kan helpen, kom je thuis en bedenk je dat je de hele dag eigenlijk serveerster hebt gespeeld en niks anders hebt gedaan. Maar ook deze keer heeft m'n moeder het voor elkaar gekregen om me bij een of ander radio station naar binnen te werken zodat ik daar de komende periode stage mag doen...
Hey guys,
Als je dit leest verwacht ik stiekem wel een beetje dat je net de intro over Alex hebt gelezen? En wat vindt je? Idk, ik hoop gewoon dat ik een beetje tevreden ga zijn over het boek en dat ik het leuk blijf vinden om te schrijven dus daarom dit! Ik ben overigens niet de owner van dit account, maar ik schrijf wel dit boek hier! En ik zal waarschihblijk nog wel helpen bij meer boeken. Maar ik weet nu even niet hoe dat allemaal zit dus ik hou jullie wel gw uptodate :)!
XX Bette <3
JE LEEST
Party of the year
FanfictionAlex doet voor school een stage, en door haar moeder komt ze terecht bij een groot radiostation in LA. Eigenlijk vindt ze het vreselijk en vrij saai, het enige wat ze kan en mag doen is drankjes rondbrengen en ze moet constant luisteren naar alle ve...