@ussbear: Uyumak için tek sebebimsin. Sana sahip olduğum için çok şanslıyım meleğim. Baloda seni görmek için heyecanlanıyorum. ;)
@maggielarson: Baloda beni mi göreceksin? Baloya geleceğimi de nereden çıkardın?
@ussbear: Seni tanıyorum.
@maggielarson: Beni tanımıyorsun.
@ussbear: Arkadaşınla eğlenmene bak peri kızı. Seni seviyorum.
Bu sinir bozucuydu. Beni sevdiğini söylüyor. Beni tanıdığını, her an ne yaptığımı biliyor. Ama ben onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Adalet verin bana!
Marissa ile eğlenceli saatlerin sonunda şu an karşı yatakta sevgilisiyle mesajlaşıyordu. Bense gereksiz resimlerimi siliyordum.
@justinbieber Added you. Cidden mi? Justin'in işi gücü yok beni aradı, buldu. Bende bunu yedim. O sırada bir snap mesajı.
@justinbieber: Hello. It's me.
@maggielarson: Nice 2 meet u but, I don't believe you, bye.
Yollanan resimle birlikte çığlık atmaya başladım. Yatakta tepinmeyle devam etti. Kendimi yere düşürünce sona erdi.
"Özürlü." Kahkaha atarak tek kelimeyi dudaklarından dışarı çıkardı. Marissa'ya baktığımda telefonuna bakıyordu. Bu çocuğu görünce beni unutuyordu.
@justinbieber: O kadar mı yakışıklı çıkmışım? Her yerde paylaşmalıyım!
Her yerde paylaşmamalıydı. Sadece benim görmem yeterliydi. Bana yeterdi.
@maggielarson: Hayır. Marissa'lardayım ve uyumam gerek. Okulum var. Böylece sende gizlice arkadaşlarınla buluşabilirsin?
@justinbieber: Birileri fena kıskanmış.
@maggielarson: 'Birileri' sadece fikrini ifade etti. İyi geceler Justin.
Ona Justin yazmak yerine daha samimi bir şekilde hitap etmek isterdim. Mesela Juss ya da Jay. Bilmiyorum. Samimi bir şekil işte.
@justinbieber: Sana yazan çocuk yarın seni okulundan alıp bir şeyler yapmak istiyor.
Bunda ciddi olamazdı! Matt'le yarın buluşup bir şeyler yapacaktık. Mesajlarımı mı okudu? Ya da aklımı?
@maggielarson: Acıktım. Ve inanır mısın, Samantha teyze uyuyor ve kıçını kaldırıp bir yemek bile yapmadı. Tüm günümü burada geçirdim ve AÇIM.
@justinbieber: Yarın için uyumalısın. Sana yemek ısmarlayabilirim.
@maggielarson: Bakıcıya ihtiyacım yok. Teşekkürler. Reşit değilim ama başımın çaresine bakamayacak değilim.
Telefonum kapanıyordu. Şimdi mi? Sırası mı? Yerim böyle işi. Kalkıp hemen telefonumu şarja taktım ve sıkıntıdan uyudum.
Gözlerimi gürültü ile açtım. Bu da neyin nesiydi? Sesi ayırt etmem uzun sürmedi.
"Neden anlamıyorsun? Ben öyle bir şey yapmadım seni lanet olası. Ucuz fikirlerinle kendini rezil etme." dedikten sonra sanırım telefonu yatağa attı. Yere atmaya yemez çünkü. Derin bir nefes aldı.
"Neler oluyor?" diye mırıldandım gözlerimi açmaya çalışarak.
"Ah! Sadece Chloe baloyu bize zehir edecek ve bunu haber veriyor."
Yerimde doğruldum ve saate baktım. Saat sabaha karşı 06:20. Bir daha uyumayı denesem kesinlikle okula kalkamazdım.
"Ne dedi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun (Justin Bieber Fanfiction)
FanfictionHayalini kurduğunuz bir şeyi yaşadığınız da o an dünya durur ve en en mutlu insan olursunuz. Tıpkı benim Justin Bieber ile tanışmam gibi. Meet and Greet.. İlk hikayemiz arkadaşlar. Sizin desteğinizle büyüyeceğiz. Unutmayın biz bir aileyiz.