Grupurile Frică/Iubire

124 9 1
                                    

Echipa Neînfricată

Nimic nu-i opreşte. Ei depăşesc obstacole mari în numele iubirii şi vor risca orice pentru asta, delimitează cu (,) curaj în situații în care ar putea uşor să oprească dezastrul, pentru că în mintea lor totul va merita într-un final. Şi nu-şi vor învăța lecția de a fi răniți. Ei cred că iubirea poate cuceri totul.

Balanță • Leu • Săgetător • Gemeni

Echipa 'Ştiu că o să mă rănesc, dar o fac oricum'

Vor lua o pauză înainte să se avânte în situații legate de iubire, uneori din cauza unei experiențe din trecut ce nu vor să se mai repete. De multe ori vor decide să o facă şi să existe un risc moderat. Dar nu vor merge niciodată după ceva ce pare o cauză pierdută, chiar dacă sentimentele sunt încă acolo.

Berbec • Scorpion • Taur • Capricorn

Echipa Terifiată De Inima Frântă

Probabil din cauza unei inabilități de a trece peste inima frântă, aceste suflete, ce ar putea fi romantice, sunt ultimele ce ar sări şi plana de pe o stâncă în apele tulburi ale iubirii. Oricare ar fi motivul, sunt foarte atenți la persoanele cărora le sar în pat.

Peşti • Vărsător • Rac • Fecioară



Îmi pare rău că nu am mai postat la cealaltă carte. Am rămas în pană de idei. O să încerc să public următorul capitol cât de repede pot.

Zodiac Signs [Tradusa]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum