Ajunsa in apartamentul cumparat de ai mei, ma arunc in pat si incep sa ma gandesc la ce o sa fac toata vara pana la inceperea liceului... Am cateva idei, dar decid sa nu le enumar chiar acum. Azi, undeva pe la ora 12:00, va trebui sa merg sa depun dosarul pentru inscrierea la liceu.
M- am dus la dulap si am inceput sa caut prin hainele abia despachetate, ceva cu care sa ma imbrac.
Am optat pentru o rochita alba, deasupra genunghilor, pe care am asortat- o cu niste ghetute negre cu toc ( media). Mi- am luat o geanta neagra in care mi- am pus dosarele. De ce spun dosarele, pai pentru ca unul dintre ele contine informatii despre mine, insemnand nume, varsta, hobby- uri si asa mai departe, iar celalalt contine amanunte despre note, scoala pe care am terminat- o si tot felu' de informatii legate de studiile mele.
Am pornit spre liceul unde as vrea sa fiu admisa. Da, am ales sa merg la un liceu de actorie.......................................................................
Ajunsa acolo, am asteptat ca numele meu sa fie strigat de una dintre doamnele de la secretariat. Nu trecusera nici macar 5 minute si deja eram in fata secretariatului cu dosarele in mana. Am decis sa intru si sa imi depun fisele.
- Buna ziua, am venit pentru inscrierea la liceu... spun eu politicoasa.
- Da stiu, domnisoara Martin. zice ea simplu si concret. O sa avem nevoie doar de dosarul cu note. A, si mai am o rugaminte la tine.
- Da, sigur, spuneti...
- Ai ales sa mergi pe actorie, nu? ma intreaba ea nesigura.
- Da, la actorie am ales sa merg.
- Perfect, o sa am nevoie sa imi raspunzi la cateva intrebari.
- Sigur, nu e nici o problema.
- Pentru ca ai ales sa mergi la actorie inseamna ca ai si un serial preferat, si acela este? ma intreaba ea plina de curiozutate...
- Serialul meu pre-...
- Scurt si la obiesct, fara politete, te rog.
- Ok, serialul este Teen Wolf.
- Actorul/Actrita preferata?
- Pot sa raspund la ambele?
- Sigur, de ce nu... spune ea putin amuzata.
- Actorul: Dylan O'Brien si actrita: Arden Cho.
- Care este stilul tau vestimentar?
- Emo, rock, punk si putin din celelalte.
- Culoarile preferatale?
- Albastrul si negrul.
- Ok, multumesc pentru raspunsurile pe care mi le- ai dat. O sa vezi pe suite-ul cu licee, unde ai fost admisa.
- Cum adica " unde am fost admisa"?
- Pai, draga mea, prin raspunderea la prima intrebare, liceul la care va trebui sa intri a fost ales. Numai ca acest lucru e o surpriza. Pe suite o sa vezi daca ai fost admisa. Pe langa asta vei primii si adresa si cateva lucruri pe care va trebui sa le sti despre acest liceu.......................................................................
Perfect, in acest moment nu stiu la ce liceu e posibil sa intru si nici unde este situat el. O sa mai am de asteptat pana in august, adica o luna jumate. Imi arunc geanta pe scaun si imi deachid leptopul. Incep sa caut cateva orase din apropierea LA-ului, nu de alta, dar sa stiu ce am de vizitat vara asta.
Dupa o ora si ceva de cautat, ma decid ca maine sa ma plimb prin apropierea apartamentului unde eram cazata, iar poimaine sa ma plimb prin tot LA-ul.