1.Kapitolka

173 4 3
                                    

Pohled Renesme
,,Renesmee,pojď dolů,"zakřičel táta a já s protočením očí seběhla dolů po schodech. ,,Co chceš?"zeptala jsem se naštvaně a přifom koukala do displeje u mobilu. ,,O víkendu přijede máma,"řekl táta a já na něj nechápavě koukla. ,,Jako moje máma?"ušklíbla jsem se nevěřícně a on přikývl. ,,Chci abys byla doma,je to možné?Aspoň jednou?"zeptal se mírně. ,,Nevím,mám už nějaké plány,"řekla jsem a vyběhla schody do svého pokoje.

Seznamte se,jsem Renesmee Cullen.Rozhodně bych o sobě neřekla,že jsem nějaká hodná holčička!!Ale ani nejsem ta namyšlená barbie,která si myslí že cool spát s každým druhým klukem.Jsem jak to říct?Bad girl?Asi to zní trošku pitomě,ale je to to pravé.Žiju jen s otcem,jelikož matka zdrhla a najednou se chtěla vrátit.Fakt super!!Dále Jessica moje nejlepší kamarádka.Pak je tu Jacob,je v pohodě.Celkem...A dalších tisíc pitomečků,co si myslí,že jsou mý přátele,ale nejsou ani zdaleka!!To je asi vše.. Na seznámení

Víkend
Ležím zrovna na posteli a přes Facebook rozebírám s Jessicou pár dementních kluků,když se ozve zvonek.Rozloučila jsem se s Jessicou a otevřela skříň s oblečením.Oblékla jsem si kraťoučké tmavě modré kraťásky,které končily těsně pod zadkem a k tomu černé tílko s výstřihem.Hodinky,černé náušnice,sluneční brýle a černé botky(média).Oblékla jsem.si to za a) proto že vím že to tátu štve a za b)líbí se mi to ;) Seběhla jsem schody dolů,kde už čekal táta,má údajná matka a nějaká cizí holka. ,,Ahoj,"rozzářila se na mě matka a já se uchechtla. ,,No čau,"pozdravila jsem a táta se na mě káravě podíval. ,,Toto je tvá sestra Sarah,"ukázal táta na blondýnku která seděla na gauči.Sjela jsem ji pohledem a ušklíbla se. ,,Sestra??"řekla jsem podrážděně. ,,Ano,chovej se slušně Renesmee!"řekl táta a já zavrtěla hlavou. ,,Nemám teď čas,jdu ven,čaute!"řekla jsem a vyběhla ven.Nezapoměla jsem přitom prásknout dveřmi.

Nezapoměla jsem přitom prásknout dveřmi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To jsem já! ;)

Sarah moje sestra :))

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sarah moje sestra :))

Bellu a Edwarda snad vsichni znate :D

Běžela jsem rychle lesem a doběhla do La Push,kde bydlel Jacob. ,,Ness,co tu děláš,"rozesmál se a objal mě. ,,Hey,neobjímej mě je to hnus,"šklebila jsem se a bouchala ho přigom do břicha. ,,Je zpátky,"řekla jsem jen a on se na mě koukl. ,,Bella?"zeptal se. ,,Ne asi,můj plyšový jednorožec,"vykřikla jsem podráždeně a on protočil očima. ,,Renesmee,"ozvalo se za mnou a já se prdudce otočila. ,,Jessico,"zasmála jsem se. ,,Cs,Jacobe,"ušklíbla se. A tahala mě tahala do lesa. ,,Co děláš,"řekla jsem a ona se rozesmála. ,,Víš co se mi včera stalo??"vykřikla radostně. ,,No to teda nevím,"ušklíbla jsem se a posadila se na studenou zem. ,,Potkala jsem úplně božího kluka!!!A ton jako fakt!!!A,"nedořekla protože jsem ji přerušila. ,,Vyspala ses ním!Začínáš být jako naše školní barbie,"řekla jsem a hlavou se opřela o strom. ,,Aspoň se s někým vášnivě nelíbám snad dvě hodiny a pak když už si myslí že něco bude tak odejdeš,",ušklíbne se. ,,Závidíš snad,že jsem ještě panna.V patnácti je to normální,víš,"zařvala jsem na ni a rozběhla se domů. ,,Ne,Ness počkej,"křičela za mnou. ,,Co je?"zakřičela jsem a ona se mi omluvila. ,,Ok,"řekla jsem jen. ,,Tak jak s tím klukem,"rozesmála jsem se nakonec a kráčeli směrem do města. ,,Takže byla jsem normálně v baru s Clare a on najednou přišel.Byl fakt sexy!!No a my si k němu šli sednout.Fajn pokec a Clare pak odešla.No a prostě jsme šli do pokoje a však víš,"zasmála se. ,,S Clare??"řekla jsem a praštila ji do ruky. ,,Promiň,"zasmála se.Najednou zůstala jako přimrazená k zemi a zírala před sebe.Koukla jsem se jejím směrem a u auta stáli nějací dva kluci a jedna holka. ,,Co je?"zeptala jsem se dneska snad už po tisícáté. ,,To je on!!"vykřikla a já se koukla na černovlaseho kluka s modrýma očima. ,,Kurva,"vyšlo ze mě a ona se zašklebila. ,,Kde?"zeptala se a já ji znova praštila. ,,Je sakra pěknej,"řekla jsem a ona přikývla.V ten moment se podíval naším směrem.Chvilku jsme si koukali do očí,ale já pak odvrátila zrak.Nejsme v žádne romantické love story:A zamilovali se do sebe na první pohled..Toto je realita!! ,,Jdeme,"řekla jsem a šla dál.Ale bohužel to bylo kolem jejich auta.Myslela jsem,že Jess půjde za mnou,ale ona se u toho auta zastavila. ,,Ahoj,"řekla a já v ten moment málem.dostala infarkt. ,,Jé,to seš ty,"mrkl na ni ten tmavovlasý kluk.Je mi zle.. ,,Ahoj,jsem Stefan,"pozdravil mě ten druhý kluk. ,,Renesmee,"řekla jsem a zářivě se usmála,nezapoměla jsem přitom pohodit vlasy.Mile se usmál. ,,Elena,"řekla ta dívka a já se snažila usmát. ,,Těší mě,"dořekla rychle. ,,Ahoj,jsem Renesmee,"řekla jsem jen.Všimla jsem si,že se na mě ten tmavovlasý kluk pořád dívá a tak jsem už radši šla.Doufám,že Jess je dost chytrá na to aby šla za mnou!!Ano,je uf. ,,Jmenuje se Damon,"řekla mi. ,,A proč mi to jako říkáš?"zeptala jsem se. ,,Kdyby tě to zajímalo,pěkně na tebe koukal,"zasmála se. ,,Není to můj typ,tak mlč!"zašklebila jsem se a vzpoměla si na jeho krásný oči a úsměv.A fajn možná trochu je můj typ,ale jen trochu!!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Twilight sága/Upíří deníkyKde žijí příběhy. Začni objevovat