Castle of glass

177 11 12
                                    

Autorka: cliffinger

Popis příběhu:

a potom som si pomaly uvedomil, že láska je slepá. Pozná všetky tvoje nechutné tajomstvá a presne to je spôsob akým stratíš seba samého.

Stratíš nad sebou kontrolu a staneš sa závislým na tlkote srdca osoby, ktorú miluješ.

čo sa však stane ak jej srdce prestane biť ?

Moje recenze:

Cover: 9/10

Vůbec není špatný, je celkem i zajímavý, jen mi přijde divné to prolínání fotek, i ten citát vpravo nahoře je tam tak zvláštně vložený. Ale jinak OK. :)

Popisek: 6/10

Může navnadit k přečtení. Ztratila jsem se v těch "osobách" v první větě.

Děj: 5/10

Trochu mi to připomínalo Hvězdy nám nepřály. Tedy, trochu hůř napsané Hvězdy... V postavách jsem se občas ztrácela, některé části jsem musela číst vícekrát.

Gramatika: 8/10

Slovenština mi dělala trochu problém, nebyla jsem si jistá, jestli jsou některé věci správně, nebo ne. Nakonec to taková hrůza nebyla, ale několik velkých chybek tam bylo (Adam, ti idiot).

Styl psaní: 9/10

Rozhodně to nebylo tak špatné, většina formulací a úvah je vážně skvěle napsaná! :)

Celkem 37 bodů


Recenze Nikol

Cover: 9 bodů

Cover se mi líbí, jen bych možná zvolila jiný typ a umístění písma.

Popisek: 7 bodů

Může prozradit děj celé knihy. Mě nezaujal a nechápu, proč věty začínají malým písmenem.

Děj: 3 body

Dostala jsem se někam ke kapitole 1.0 a dál jsem to nezvládla. Děj je příliš chaotický, ztrácela jsem se v něm a často jsem některé pasáže vůbec nepochopila. Nemělo proto cenu příběh dočítat, ale kamarádka mi zbylý děj ve zkratce převyprávěla.

Gramatika: 7 bodů

Celkem v pořádku. Autorce poměrně často dělají problém čárky nebo psaní přímé řeči.

Styl psaní: 9 bodů

Ve srovnání s dějem je velmi poutavý a zajímavý. Autorka má pěkný styl vyjadřování, text je čtivý. Vše to o  všem kazí samotný děj a chaotické situace.

CELKEM: 35 BODŮ

Celkový součet: 72 bodů

Recenze YouTube fanfikcí Kde žijí příběhy. Začni objevovat