Láska na druhý pohled/Jirka Král, Vaďák

212 8 6
                                    

Autorka: alexsendy

Popisek

Jsem Britney Steelová a tohle, tohle je můj příběh.

Moje recenze

Cover: 7/10

Fotky jsou poměrně hrubě ořízlé, název příběhu by podle mě měl být větší (výraznější), než jméno autora.

Popisek 3/10

Nedočteme se v něm v podstatě nic o příběhu, ale navnadit může.

Gramatika: 1/10

Tohle mi přišlo trochu jako loterie. Mě/mně, i/y... Pokud chce autorka psát, měla by si asi sehnat korektora, gramatické chyby (zvlášť takové výrazné) od příběhu poměrně odradí.

Děj 5/10

Příběh je sice ještě nedokončený, ale zdá se, že jde o klasickou fanfikci o lásce.

Styl psaní 5/10

Není nijak zvlášť záživný a na první pohled do děje nevtáhne.

Celkem bodů: 21

Recenze Nikol

Cover: 8 bodů

Cover obsahuje fotky dvou hlavních klučičích postav. Poměrně hezky zpracovaný.

Popisek: 1 bod

Dozvídáme se jen jméno hlavní hrdinky, nic víc.

Gramatika: 0 bodů

Naprostá katastrofa. Pravidla psaní přímé řeči šla na dovolenou, místo uvozovek jsou používány dvě čárky a dva apostrofy. Shoda přísudku s podmětem, chyby v naprosto jednoduchých slovech, špatné skloňování a „mysli tyčinka" mě opravdu rozplakaly. Nemluvě o nepřesnosti ve faktech. Ano, z Letňan se projít na Václavák - docela dlouhá procházka...

Nicméně jsem si všimla „krásného" popisku u autorky v profilu - Btw úspěšně se vyhýbám gramatice :)) - a upřímně se mi chtělo brečet. Proč teda autorka vůbec píše?

Dále mě také pobavilo, že na tento příběh má beta-čtenářku. No, ani ta jí nebyla schopná upozornit na do očí bijící chyby.

Děj: 3 body

Nic záživného. Klasická stereotypní fanfikce.

Styl psaní: 2 body

Nezaujal, věty jsou občas formulované. V textu je hodně nepřesností. Autorka přeskakuje ve vyprávění z minulého do přítomné času a naopak.

CELKEM: 14 BODŮ

Celkový součet: 35

Recenze YouTube fanfikcí Kde žijí příběhy. Začni objevovat