Neler Oluyor?

22 0 0
                                    

       Son kontrol biterken kolumda bir iğne hissettim, bu iğne benim felçli gibi hareket edemememe yol açmıştı. Adamlar kar maskeliydi, çok korkuyordum ama yapabileceğim hiç bir şey yoktu, ne çığlık atabilirdim ne de onlara şiddet uygulayabilirdim. Beni bir ambulansa bindirdiler. Maskeli adamlardan başka bir tanesi karşımda belirdi ve konuşmaya başladı:
-Seni bayıltıp bu işlemi yapmak istemedik bu yüzden başka bir çare bulduk ama şimdi biraz acı çekebilirsin.

         Ve anında koluma bir iğne sapladı. Ben çığlık çığlığa kalmıştım hareket edemediğim için acıya karşı ancak ses çıkarabiliyordum. Sonrasını hayal meyal hatırlayabiliyorum. Doktor önlüğü takan bir kız gelip karnımın alt bölgelerini elindeki makine türü şey ile bası uygulayıp o bölgeleri uyuşturuyordu. Artık karın bölgelerimi hissedemiyordum. Eline taktığı diğer makine ile uyuşturduğu bölgelerde kısa kesikler açıyordu. Ben çığlık atmaya devam ediyor ve durmaları için yalvarıyordum. Benim hareket edemememi sağlayan iğnenin etkisi azalmıştı çünkü konuşabiliyor ve başım hareket edebiliyordu. Dayanamayıp bayılmaktan korkuyordum çünkü bana neler yapacaklarını görmek istiyordum.
       Kadının ismi Nilalyay'mış. Nilalya 3, 5 tane kesik açıp kesiklere ne olduğunu anlamadığım şeffaf şeyler koyduğunu gördüğümde çıldırmış gibi bağırdım:

- Onlar da ne! Benden ne istiyorsunuz! Aaaa!

- SUS!!
En sonuna kadar dayanmaya çalıştığımı hatırlıyorum ama uyuşturmuş olsa bile sonuçta kesikler vardı ve benim canımı iyice yakıyordu. Nilalya dikmeye başladığında bana konuşan adama:

- Artık bayılmış olması lazımdı. Bu çok garip Ne yapalım?

- Yolun bitmesine az kaldı çok az dozda narkoz ver. Kendinden geçmesi bizim için yeterli.

Bu konuşmayı duymuştum ve annemin tıp okumasından kaynaklanan bilgimden dolayı bunun altından kalkabileceğimden emin değildim. Hemen konuşmaya başladım:

- Narkozun altından kalkamayabilirim, lütfen durun. Benimle ne derdiniz var?

- Kalkarsın, boşuna yalvarıp durma. Bunu sana eve dönmeyi başarırsan biricik babanla annen söyler. Şimdi bizim söylememiz yanlış olur değil mi?

Bundan sonra neler olacağını bilemiyordum ama artık umudum kesilmişti. Belki de bilmeden ölüyor olduğumu düşünüyordum. Bunları aklımdan geçirirken Nilalya nın elindeki iğneyi gördüm ve gözlerimi kapadım zaten az bir zaman sonra koluma salınan iğneyi hissettim. Mucizevi bir şekilde uyanmıştım. Etrafımda kimse yoktu. Yaşıyordum ama aklımdaki en büyük soru karnıma koyulan maddelerin ne olduğuydu. Eski bir inşaatın ortasında yatıyordum. Ayaklarım dışında hareket edebiliyordum. Uyumak istiyordum ve kendiliğimden uyuya kalmışım, uyandığımda şükürler olsun ki hareket ediyordum.
Kesiklerin olduğu yer ağrıyordu ama yürümeyi engellemiyordu. Ayağa kalktım, yürümeye başlayarak binadan çıkmak için bir yol aramaya koyuldum. Eski bir inşaat olmasına rağmen kapıları vardı ve bazıları kilitliydi. Sonunda aşağı inen merdivenleri buldum ve yavaşça inmeye başladım, merdivenlerin sonuna gelirken çıkış kapısının kapalı olduğunu görmek beni korkuttu kapının kilitli olmasından çok endişeliydim. Hızlanarak kapıya doğru yürümeye koyuldum. Elimi kapıya doğru uzattım ve açmaya çalıştım istemsizce gözümden bir yaş aktı. Hayatımda hiç bir kapının açılmasına bu kadar sevinmemiştim. Dışarı çıktığımda saat belkide sabah 6.00 gibiydi. Olduğum yolu biliyordum ve evimden 2.30 saat uzaklıktaydım. Bir küçük darbeyi bile kaldıramayacak durumdaydım.
     Teyzemin evi yakınlardaydı, ona gidebilirdim. Ama tam adresini bilmiyordum. Biraz dolandıktan sonra teyzemin evine çok yakın olduğunu bildiğim bir sokaktaydım. Artık yorgunluktan bayılacak duruma gelmiştim.  Biraz daha yürüdükten sonra teyzemlerin sitesinin önüne gelmiştim. Kapıdaki güvenlik beni tanıyordu bu yüzden oradan direk içeri girdim. Teyzemin evine gitmek için yola koyulurken düştüğümü hatırlıyorum herhalde bu şekilde hafızamı kaybetmiştim.
         Bunları hatırlamamla çok hızlı bir şekilde annemlerin yanına gittim. Onlara hafızamın yerine geldiğini söyleyip doktorun ne söylediğini sorduğumda hiç beklemediğim bir cevap aldım. Herşeyi bekliyordum ama hamileliği değil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uğursuz Gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin