Ep2

361 28 0
                                    

Pagi Dirumah Bts xtaeyeon

Taeyeon:selamat pagi oppa..👧

Bts:Selamat pagi taegoo😘(serentak)

Taeyeon:ermm...sedap ye bau nasi goreng Kimchi ni.....siapa masak??

Jimin:sedap ke??(muka excited)...oppa yg masak (sambil kembangkan hidung)

Jin:Alah baby jgn nak puji sgat si jimin tu....tengok tu hidung dia dah kembang 5inci tu....

P/S:BTS  PANGGIL TAEYEON DENGAN GELARAN BABY,TAEYEON AND TAEGOO

BTS Kecuali Jimin:hahahahahahaaha!!!!!!😂😂😂

Jimin:takpe,nanti kalau lapar jgn suruh aku masak...*muka masam*

Taeyeon:alah oppa jgn macam ni....jgn lah merajuk....kitaorg gurau je ....ye tak oppa ku syg(sambil beri pandangan tajam untuk Bts...)

Bts Kecuali Jimin Dan Taeyeon:betul2

Jimin:nasib baik adik oppa yg cute ni pujuk kalau tak mesti dorg ni lapar takde org nak masak..*sambil cubit hidung taeyeon*...

Taeyeon: oppa!!, sakitlah ape ni main cubit2 hidung org ni....(marah)

Jimin:alah gurau je pun....😑..dh2 makan cepat, ade kitaorg nak bincangkan ni ....

Taeyeon:ok😄

--SELEPAS BEBERAPA MINIT--

taeyeon:Ape yg oppa nak bincang kan?

Rapmonster: macam ni....oppa dan oppa yg lain dh setuju nak sekolahkan baby dekat sekolah milik Appa dan omma....(Risau kalau taeyeon tak setuju😟)

_Taeyeon POV_

Aikk...nape tiba2 nak sekolahkan aku kat sekolah tu......ermm...takpe lah terima je....🙄

Taeyeon:Ok baby setuju, tapi dengan 3 syarat

V: ape dia syarat ye?

Taeyeon: 1.Baby Mesti Jadi Seorg Yg Nerd 2.oppa tak boleh bagitau org yg baby ni adik oppa 3.oppa tak boleh ade girlfriend * mati aku, ape yg aku ckap ni*...

Bts kecuali taeyeon: hahahaha.....cun jugak syarat baby ni.....(tepuk tangan👏👏)

Jungkook: tapi kenapa oppa2 tak boleh ade girlfriend??

Taeyeon: baby takut kalau oppa ade girlfriend...tiba2 dia taknak sebab taeyeon dgn oppa mesra2😯

Bts: Nae.....

My Little Sister  TaeyeonWhere stories live. Discover now