Tadi pergi sekolah kat depan pagar sekolah takda cikgu or pengetua tunggu cuma ada Hivaa je dan macam biasa bila aku masuk pintuk sekolah Hivaa akan buat muka entah la muka apa tapi err.
Tapi tak sangka waktu dah masuk sekolah tu pengetua otw nak ke pagar dan aku tak tahu nak salam ke tak sebab aku kat belah kiri dan pengetua belah kanan. Depan aku ada dua budak form 4 dan mereka kelihatan memang taknak pergi salam.
Aku dalam duk fikir nak salam ke tak last last pi salam juga. 😂
Takda ah nanti tak salam kang kata apa pula.
Sebelum ni aku selalu diam tak cakap banyak pun pengetua tegur kang nanti tak salam dia tegur lak. Serem teman.
Cakap fasal pengetua ni seriau lak lepas raya Haji ni mesti pengetua nak jumpa bersama..........
result percubaan SPM dan bersama.....
Hivaa dan Ain.
Hivaa dan Ain dah lah anak cikgu kat sekolah tu dan pandai lak tu dan aku?
Just a kpopper yang selalu mereput di rumah mahupun di sekolah.
Risau result gempak pak pak sangat sampai dapat penyepak pak pak pak dari pengetua HAHAHAHA.
Haritu PPT dia suh dapat semua A la buat nota kecil la haduh ingat aku rajin ke nak buat semua tu.
Siap cerita lagi waktu dulu dulu kala dia ajar kat suatu sekolah ni takda cikgu sejarah so pengetua ni terpaksa la ajar sejarah walaupun dia ajar bm dan dia tak tahu pun fasal sej form 5. Dia kata dia tulis nota semua form 5 sej kat kertas A4 lipat kecik kecik dan bawa la ke hulu ke hilir baca sampai lunyai. Dan pengetua berhasil mengajar pelajar form 5 sehingga ramai dapat A.
Pengetua kabo la yang dia zero sejarah pun leh ajar pelajar sampai dapat A dengan nota kecik tu takkan aku takleh dapat A kalau buat nota camtu. Aku pun angguk kan aje. Pengetua ingat aku rajin ke nak buat semua benda tu huwaaaa.
Result percubaan ni mesti hampeh. Entah apa yang akan diceramahkan lagi. Dah ah depan Hivaa dengan Ain. Em em. Result depa mesti daebak punya.
Kalau aku boleh redha dengan result aku, kenapa tidak pengetua, cikgu cikgu dan PPD redha? _(._.)_
#sisredha