0.1

263 29 10
                                    

ddlovato:Şey dün kaba davrandığım için özür dilerim,ama daha senin kim olduğunu bile bilmiyorum.Benimle oyun oynuyor olabilirsin.Daha hakkında da hiçbirşey bilmiyorum.

***
Yatağımdan kalktım ve telefonumu şarza takip lavaboya gittim,elimi yüzümü yıkadım.Üstümdeki kıyafetleri çıkarmıştım tam giyinecektim ki mesaj geldi gidip mesaja baktım

justinbieber:Haklısın,özür dilerim.

ddlovato:Bugün okula geldiğinde

justinbieber:Okula geldiğimde?

ddlovato:Buluşalım mı?

justinbieber:Olmaz,zamanı geldiğinde.

ddlovato:Lütfen

justinbieber:Etrafına dikkatlice bak belki anlarsın güzelim.

ddlovato:Tamam.

justinbieber:Napıyorsun şuanda

ddlovato:Üstüme kıyafetlerimi tam giyecektim ki birinden mesaj geldi.

justinbieber:O mesaj benden olmalı.

justinbieber:Şuanda fotoğrafını çekmenin tam zamanı aslında güzelim.

ddlovato:Tabiki de

justinbieber:Aman tanrım

justinbieber:nE

justinbieber:Grtsnsnemii?

ddlovato:Ha?

ddlovato:Tabiki de hayır.

Justinbieber:Bi an heyecanlanmıştım:(

ddlovato:Ya okula geç kalacağım.

justinbieber:Tamam görüşmek üzere etrafına iyice dikkatli bak.

ddlovato:Tamam.

***
Okula gitmiştim Selena,Blake ve isimlerini ezberleme gereğinde bile bulmadığım Blake'nin arkadaşları duruyordu.

Blake bana yaklaştı ve dudaklarımdan öptü,hoşgeldin Demi.
Hoşbulduk Blake diyip onu geri iktirdim.

Selena gelip sarıldı ve hoşgeldin bebeğim dedi.Bende ona hoşbulduk bitanem diyip sarıldım.

Tam sınıfa girerken kaslı kapşonlu bir erkeğe çarptım pardon güzelim dedi ve gitti.Ben de arkasından önemli değil dedim ve sınıfa girdim.

***
Bütün dersler bitmişti Chuck kaykay pistine gidecekti bana ve Selena'ya sizde gelsenize?dedi ama Selena Melanie ile alışverişe gideceği için kabul etmedi.Sonra tekrardan bana sordu ve ben kabul ettim.
***
-Chuck kahkay pistine giderken okul eteği ve tişörtüyle gidilmez değilmi?

-Bilmem gidilmez herhalde.

-O zaman eve gidiyoruz ben giyineceğim.

-Peki Demi,benim yanımda kıyafetlerim her zaman var ama pek kaymıyorum zaten.

-Pekii.

***
Altıma kısa siyah şort üstüme göbeği açık siyah t-shirt gitmiştim saçlarımı açık bırakmıştım.

Hadi gidelim Chuck.

Hadi gidelim Demi.

***
Geldiğimde etrafıma bakındım ve hiçbir oğlanların üzerlerinde t-shirt yoktu sadece bizim gittiğimiz masada oturan çocuğun üstünde kapşonlu ceket vardı.Onu biryerden hatırlıyordum ama nerden.Oturdum ve bütün oğlanlar Selam hoşgeldiniz dedi sadece o çocuk hariç.

Bende selam dedim.

Chuck:Bu Demi beyler.

İsmini bilmediğim çocuk bana geldi ve bende Andrew tanıştığıma memnun oldum dedi ve oturdu.

Bende tanıştığıma memnun oldum dedim.

Chuck:Demi tamamen aklımdan çıkmış.

Ney dedim ve yüzüne şaşkın şaşkın baktım.

Chuck:Şey Blake bizim düşmanımız ve senin buraya geldiğini öğrenirse sana kızabilir.

-Kızsın beni ilgilendirmez ve onuda benim nereye gittiğim ilgilendirmez dedim.

Sonra oturan o çocuk Chuck ve Andrew'e ben gidiyorum çocuklar dedi.Andrew ve Chuck'da nereye diyip bana baktılar.

"Kaykay Pistinde ne yapılırsa onu yapmaya gidiyorum"dedi.




Vote ve yorum yapmayı unutmayın😹evet yine çok kısa bi bölüm oldu artık kısa kısa yazacağım😹daha heyecanlı oluyorr.

İnstagram//JustemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin