Bölüm 2 & Semanur

739 35 8
                                    

Semanur_Kara ya ithafenn
Semanur Kara nam-ı diğer Sevgi Pıtırcığımm. Bitanem benim Watty nin bana kazandırdığı eşsiz insanlardan...Her gün şükrediyorum Rabbim e yollarımızı kesiştirdiği için Kardeşten öte kardeş gibi candan öte can gibi .Bendeki sema yı tarif etmeyr anlatmaya kelimeler kifayet etmez.. Nazlı bir pamuk kadar hassas prensesim benim ...Onunla konuşamadığım günlerim anlamsız sanki(bir ya da iki kere olmuştur yoksa her gün her saat konuşuruz). Saatlerjn aynı anda olması durumunu çok severiz(00.00 gibi 18.18 gibi mesela çift saatler ).işte ben ne kadar anlatırsam anlatayım Onun bendeki yerini yine bir ben bilirim.Wattyde basladığı serüvenimiz.Whatsaap ta devam etti araştık mesajlaştık.Dertlestik...Şarkılar soyledik birbirimize ses kaydi araciligi ile.. İste simdi ben üniversiteye gidecegim Kocaeli ne Ve tevafuk ki benim meleğim de o şehirde. Rabbim e sükürler olsun İnsaallah bulusmamizida nasip eder.Rabbim bir arkadaş,dost abla olarak bem ondan razıyım Rabbim de ondan razı olsun.. Seni seviyorum meleğim ... Rabbim gönlünde olanı hayra çevirerek nasip eylesin sana.. Kalbine ferahlık versin..Yolum bahtın açık olsun..Dua ni eksik etme 😉🙈💞...Hayat üzülmene değecek kadar degerli degil..Mutluluk daimi misafirin olsun hayatinda ........

Bendeki SizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin