Prolog

13 2 0
                                    

Tak wiem wydaje się wam że to głupie opiswac historię przyjaciela który miał totalnie szhszanione życie...Ale to za hwile ja się nie przestawilem jestem Julek mam dziewiętnaście lat niestety on...umar psyhicznie w historii która będę jego opiswac dowiecie się czemu ..umar jak miał ..siednascie lat...teraz wam go opiszę.
Więc tak.
On ma naimie...ta morze nie uwierzycie ale ja mówię powarznie on miał tak niamie hahahaha a skoro mi nie uwierzycie to nalepiej skończcie czytać dobrze ?.
No.
Miał naimie Rizen i teraz pewnie myślicie "co Ty se zartujesz ??hahaaha przeciesz nie istnieje takie imię w świecie hahaha" ..no nie ja nie żartuje on miał naprawdę tak naimie.taaa..nadal nie wierzycie no to mówię skończcie czytać będzie lepiej dla mnie i dla was.
Dobra dalej.
Wygląd:
Miał takie złociste włosy taki błąd ale morzna było powiedzieć ze były koloru złotego.
Miał balada cerę.
Oczy miał szare ale ...nie to powiem puznej jak dojedziemy to tego że zaczniemy historjie...
Co jeszcze. ..A tak lubił czytać kisiazki tak jak wy i strasznie uwielbiał rysować ale nie zbyt często to robił rysowal tylko jak miał smutny dzień albo jak maial depresjie ...
Rizen jest uczlony na jakieś tabetki ale nie pamiętam jakie nie powiedzal mi nawet ...jak zadurzo weźmie do zapada w śpiączkę i zapomina o wszytkim.
Co jeszcze ...
Hym. .....aha no tak bym o Tym zapomniał on od witedy gdy miał 6 lat jego tato ...hym. ..A morze wam to powiem poczas opowieści .. tak będzie ciekawiej prawda.
No cóż skoro wszytko o nim wiecie morzemy zacząć historjie. ..hyba sie nie o brazicie jak bebe na jego miejscu? A pewnie że nie no to zaczynamy !!

Złe dzieciństwo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz