Aseară mama cu Adam au petrecut toată noaptea si sunt sigură ca sau simţit bune amândoi. Este dimineaţă cand încerc sa ma ridic pur si simplu nu puteam sa ma ridic o durere groaznică ma acaparează pentru mine este ceva normal pentru ca sunt puţin bolnava si aseară trebuia sa imi i-au pastilelor dar am uitat. Încerc sa ma ridic din pat nu am reuşit din prima dar am putut sa ma ridic din a trea încercare m-am dus in baie am dat drumul la chiuvetă si i-au apă in palme si încep sa ma spăl pe faţă ca sa imi mai revin putin si chiar m-am revenit m'am pus si mi'am luat pastilele . După o ora mi-am revenit , după problema de azi dimineaţă nici nu am realizat cand am ajuns in liceu.
Prima oră muzică am vrut sa intru in sală dar din nautru camerei se aude o voce groasă de băiat cantand melodia "I will always love You " . Am stat la uşa pana nu sa mai auzit nimic chiar imi doream sa vad cine este baiatul misterios care cânta acea piesă de dragoste, am intrat grăbită sa vad cine este dar este foarte ciudat nu mai era nimebi in mijlocul camerei era un pian electric si câteva partituri răsfoite. Am luat acele partiturii si m-am uitat peste ele mi sau părut nişte simple partiturii pana care un plic din ele era negru cu un sigiliu alb il deschid plicul si gasesc o foie.
"Ştiu ca o sa mă auzi cântând draga mea vreau sa sti ca ceastă piesă este pentru tine Fran. Nu ştiu ce părere ai despre mine dar chiar vreau sa ai o părere buna despre mine pentru ca eu te iubesc Fran si nu vreau sa te îndepărtezi de mine.. Vams...
După ce am terminat acrisoare vad ca ceva este in plic o bratara simplă doar cu un pandantiv legat de ea era in formă de colti, colţi de vampir. Ciudată dar totusi vrea sa ştiu cine este si ce inseamana acel pandativ in timp ce ma gândeam eu aud un zgomot ma uit spre uşa si vad ca au inceput sa intre elevi in sală.
Toată ora am stat concentrată ca sa pot sa imi dau seama ce inseamana acel pandativ in timp ce ieşeam din clasa de muzică simt două brate pe talie nu puteam sa ma apropi si imi şopteşte la ureche.
- Ştiu ca nu intelegi nimic, dar nu trebuie sa intelegi , o spune cu o voce caldă.
- Cine eşti? Spun eu bâlbâindu-mă.
- O sa afli la momentul potrivit, se aprope de mine cu muzele si imi amplaseaza un mic sarut pe gât si după dispare......"Hei, ce faceţi? Cum vi se pare capitolul a început sa vină partea interesanta . Ne vedem pe data viitoare bye!
CITEȘTI
Secretele lumi ✘
AcakToţi avem secrete secrete pe care nu ar trebui sa le stie nimeni. Dar in cazul unei puştoaice de 16ani el isi dezvăluie anumite secrete faţă de ea . Ea cand o sa ii auda marele secret o sa fugă de el? Sau o sa il accepte asa cum este el? Ea fi...