Lariss a dormit la mine aseară a fost foarte tare ne'am uitat totă seara la filme horror si am mancat floricele .
Eu m-am trezit inaintea ei ,dupăce ce am făcut dusi si m-am spalat pe dinti am coborat la parter ca sa fac micul dejun am facut clatite. Am pus pe o tava clarite peste ele am pus puţin sirop si lângă clatite u pahar mare de suc. Ma duc cu ele in cameră ea era trează cand am intrat in cameră am vazut-o cum statea in fund in mijlocul patului.
- Yei!!! Clătite, vleau caltite! Da-mi clatite ! Te rog! imi spune cu o voce piţigăiată zici ca avea 5 ani.
- Îți dau, iti dau stai calmă. Lariss trebuie sa ne grabim azi este vineri si va trebui sa ajungem la liceu.
-.Da ai dreptate, o vad cum se îndopa cu 3 clatite de odată dupa bea si sucul si se ducie spre baie.Deja am ajuns la liceu eu stăteam cu capul in telefon si eu find ne atentă de obicei ma ciocnesc de cineva. Ma uit sa vad cine este imi vinea sa mor era Dylian am simitit cum imi arde fata de rusine. Nu ii spun nimic si plec spre clasa mea prima ora latină.
Orele au trecut foarte repede ma duc acasă stind ca azi este o zi specială astăzi este ziua mamei mele a împlinit 40 de ani dar arată destul de bine la ani ei.
Am ajuns acasa ea nu era acolo, ma duc in bucătărie si ii fac un tort mare de două etaje cu glazură de căpşuni si visine preferatele ei asta este doar o parte din cadoul meu in a doua parte o sa ii fac cunoştinţă cu cineva. Cu un bărbat de 41 de ani inalt bine făcut brunet cu ochi verzi si foarte bogat stiu ca lui ii place de mama de ceva timp asa ca a venit timpul sa le fac cunoştinţă.Mama a ajuns acasa intra in bucătărie si ma vede pe mine cu un tort mare in mâna.
- La mulţi ani, mami! Ii spun eu cu un zambet pe faţă.
- Oh! Draga mea iti multumesc nu trebuia, imi spune cu lacrimi in ochi.
In timp ce noi două stăteam in usa in spatele ei apare Adam isi pune mâinile pe talia ei si o trage mai aprope si o sărută pe gat. Ea nu spune nimic doar se întoarce ca sa vada cine este ea rămânea şocată.
- Adam!? Tu eşti?
- Da draga mea eu sunt! La mulţi ani! ii spune apoi o trage intr-un sărut tandru. Eu văzând totate astea ma retrag in capera mea si ma apuc de teme.02:54
Tu mai acum am terminat temele, intru in baie imi dau hainele de pe mine rămând goala intru sub jetul fierbinte de apă apoi incwpusa ma spală. Am stat in dus 1 ora dupa ce am terminat m'am pus in pat si am adormit.Hei! Cum este cartea până acum!? Sper sa va pleca.
Pe data viitoare ,bye
CITEȘTI
Secretele lumi ✘
RandomToţi avem secrete secrete pe care nu ar trebui sa le stie nimeni. Dar in cazul unei puştoaice de 16ani el isi dezvăluie anumite secrete faţă de ea . Ea cand o sa ii auda marele secret o sa fugă de el? Sau o sa il accepte asa cum este el? Ea fi...