Caitlin pov.
E dimineata ceasul din perete indica ora 6:30 . Intru in baie si fac rutina zilnica . Ies acoperindu-mi corpul cu un prosop . Îmi aleg un tricoul albastru mulat o pereche de blugi deasupra genunchiului si o pereche de tenesi albi . Totul îmi vine ca o manusa parca stiau ca voi veni in vizita si au pregatit camera expre pentru mine . Cobor scarile si intru in bucatarie îi observ pe alpha haitei John mancand din clatite cu sirop de artar . Sam statea rezemat de perete mancand un mar rosu . Prin tricoul sau mulat se observeau patratelele . Îmi muscam buza de jos si ziceam in gand : ,, Caitlin parca nu ai mai vazut un abdomen asa de perfect ? Am fost doi ani omega , baieti din fosta mea haita aveau iubite iar baieti de la orfelinat aveau majoritatea patratele de ciocolata . " John se ridica de la masa in timp ce eu ma holbam .
John : In jumatate de ora sa fi in spatele curti , imi sopteste .
Caitlin : Inteles .
John pleca lasandu-ma singura cu Sam . Mama sa aduca cineva niste apa ard . Ma asez pe un scaun si iau un mar . Sam se apropie de mine arucand cotorul la gunoi apoi aseaza mana lui pe umarul meu si tresalt .
Sam : De ce esti incordata ?
Caitlin : De fapt ma simt super .
Sam : Draga mea nu ma poti minti . Ce sa spun nici eu nu stiu de ce ma simnt asa . El ma face sa ma incordez e ca un drog . Asa ca schimb subiectul .
Caitlin : In ce costa aceasta initiere ?
Sam : E o proba de acceptare a unui varcolac nou in haita .
Caitlin : Cine o sa fie de fata ?
Sam : Eu , tatal meu si Graig .
Caitlin : Ar trebui sa mergem ?
Sam : Sunt de acord .
Îmi deschide usile si iesim afara . Mirosul florilor imi umpleau plamani de acest parfum . Mergem in spatele curti si îi observ pe alpha John si Graig . Insa nu observ nimic interesant . Ma asteptam la o cursa de viteza sau la o cursa cu obstacole . Dar nu se pare ca o fata cu ochi albastri dar nu foarte inalta se indrepta spre mine.
Sharon : Buna , numele meu e Sharon ! Al tau care este ?
Caitlin : Numele meu e Caitlin . Incantata de cunostinta !
Sharon : Deasemenea !
Graig : Acum ca fa-ti cunoscut trebuie sa sti ca nu cautam un varcolac puternic sau rapid .
Atunci ce mama dracului vor cu mine spun in gand .
Caitlin : Atunci ce fel de varcolac vreti ?
Graig vroia sa spuna ceva dar pe Sam l-a luat gura pe dinainte .
Sam : O sa vezi o sa vezi .
John : Tu impreuna cu Sharon ve-ti fugi prin padure in timp ce eu cu Sam si Graig o sa incercam sa va prindem . Voi nu aveti voie sa ne atacati dar puteti folosi autoapararea . Daca ajungeti inapoi ai trecut . Aveti un avans de 20 de sec .Incepand de acum.
O apuc pe Sharon de mana si fugim . Dupa 500 de metri ne oprim .
Sharon : Ar trebui sa ne despartim . Eu o iau la stanga tu l-a dreapta .
Caitlin : Buna idee . Stai suntem o haita trebuie sa fim unite .
Sharon : Ok .
Caitlin : Simnt ceva . O nu sunt ei fugi !
Fugiam amandoua eu fiind in frunte , iar in spatele nostru erau ei . Sam o prinde pe Sharon , asa ca eu il imping intr-un copac . Ii spun lui Sharon sa fuga iar ea fuge fara sa se gandeasca . Sam ma zgarie pe spate . Eu cazand pe jos si ma ridic . Incearca sa ma loveasca dar opresc toate loviturile sale . Insa apare John si Graig care ma apuc de maini . Sam îmi apuca gatul crezand ca o sa ma ucida dar imi dau drumul .
Sam : Ai trecut .
Caitlin: Dar nu am ajuns de unde am inceput .
John : Nu cautam un varcola rapid sau puternic cautam un varcolac loial care pune viata haitei inaintea propriei sale vieti .
Sam : De azi inainte te numesti Caitlin Collins .
John : Voi duceti-va acasa noi cercetam teritoriul .
Sam : Ok .
Caitlin : Unde e Sharon .
Graig : Sigur s-a dus acasa .
Caitlin : Ok .
Sam : Plecam ?
Caitlin :Ok .
Ei se indreapta spre sud , iar noi sore nord . Pe drum Sam dorea sa-mi spuna ceva doar ca ...........
PS la media e Sharon . Imi cer scuze pt greseli si pt ca am postat atat de tarziu lipsa de timp si de inspiratie .
CITEȘTI
Ratiunea contra iubiri eterne
WerewolfDoua haite aflate in razboi de peste 20 de ani . Haita Collins o haita puternica si numeroasa formata din varcolaci nascuti si varcolaci transformati . Haita Holt o haita mai mica dar la fel de puternica . Insa au o arma secreta fiul varcolacului al...