La haita Holt
Daniel pov.
M-am saturat sa astept . Vreau razbunare vreau sa îi vad cum cersesec mila pt viata lor mizerabila cum cer crutare cum le pare rau . Vreau sa le simnt cum inimile lor bat in mainile mele , cum din gurile lor curge sange si cand vorbesc tusesc . Tatal meu zice sa astep dar nu mai pot mama mea e moarta din vina unor varcolaci sociopati . Mau cu pumnul in sacul de box si se rupe . Al treilea saptamana asta nu se mai poate asa ceva . Urc scarile si ajung in living . Vad ca nu e nimeni da am uitat sunt afara fac antrenament numai eu dau cu pumni in sacul de box de la subsol . Nu este vina mea ca Gabriel e un natang si un plangacios . I-am facut o mica zgarietura doar atat i-am rupt mana , l-am zgariat pe fata si mi-am bagat ghearele in abdomenul sau . Serios e un varcolac se poate vindeca . Urc scarile si intru in camera mea mai precis in baie . Dau drumul la apa de la dus . Las stropi de apa rece sa-mi mangaie pielea si limpezindu-mi mintea . Ies din baie infasurat cu un prosop in jurul soldurilor si unul dupa gat . Scot din dulap un tricou verde , o pereche de blugi negri si o pereche de tenesi tot negri . Cobor scarile si decid sa ma uit la un serial singur-singurel . Ma duc in bucatarie aduc popcornul si dozele de suc si decid sa ma uit la serialul The american horror story . Am bagat caseta si l-am pornit . Na trantesc pe canapea cu bolul de popcorn in mana si dozele de suc pe masa .
La haita Collins
Sam pov.
O sa-i spun trebuie sa-i spun ca o plac defapt o iubesc e atat de perfecta . E momentul perfect sa-i spun doar ca se impiedica insa o prind la timp .
Caitlin pov.
Ma impiedic si astep sa fac contac cu pamantul doar ca doua maini ma prind la tanc . Ramanem asa cateva secunde apoi buzele noastre se apropie din ce in ce mai mult . Intr-un moment buzele noastre se framanta una peste cealalta formand un sarut perfect . Rupem sarutul si ma desprind din ,,imbratisarea" lui . Amandoi rosim lasandu-se liniste . Sam apoi sparge gheata .
Sam : Imi par....dar nu-l las sa termine ca el îl sarut din nou doar ca data asta mai pasional . Dupa cateva minute rup sarutul .
Caitlin : Sa nu-ti para rau .
Sam : Te iubesc Caitlin , imi sopteste la ureche !
Caitlin : Si eu te iubesc !
Ne continuam drumul cu mana lui incolacita in jurul taliei mele si incepem sa discutam despre mancarea preferata , filmul favorit si alte amanunte . Nici nu ne dadusem seama ca am ajuns acasa .
Mi-a deschis usa intrand in urma mea inchizand-o .
Sam :Vrei sa iesim undeva , iubito ?
Caitlin: Da . Stai de cand îmi spuni mie iubito ?
Sam : De azi , spune zambind .
Caitlin : Unde vrei sa iesim ?
Sam : Vei vedea si sa fi gata intr-o ora .
Caitlin : Ok .
Urc in camera mea fac un dus rapid si ma imbrac cu o pereche de blugi skinny negri , un tricou alb si o pereche de tenesi tot albi . Imi las parul pe spate . Vreau sa ma machiez dar am uitat ca asta chiar daca e o camera pt oaspeti nu are machiaj asa ca ma gandesc ca maine o sa ma duc sa-mi cumpar niste machiaj si niste haine . Cobor si-l vad pe Sam imbracat intr-o pereche de blugi albastri , un tricou negru si o pereche de tenesi tot negri .
Sam : Uau !
Caitlin : Uau , ce ?
Sam : Esti superba !
Caitlin : Serios ? Vai mersi si tu arati bine .
Sam : Da stiu .
Apoi radem amandoi .
Sam : Mergem .
Caitlin : Absolut .
Plecam si ne urcam in masina lui . Porneste masina . Dupa zece minute ajungem in fata unue pizzeri .
PS imi pare rau ca am postat atat de tarziu sper ca va place si scuze pt greseli .
CITEȘTI
Ratiunea contra iubiri eterne
WerewolfDoua haite aflate in razboi de peste 20 de ani . Haita Collins o haita puternica si numeroasa formata din varcolaci nascuti si varcolaci transformati . Haita Holt o haita mai mica dar la fel de puternica . Insa au o arma secreta fiul varcolacului al...