Ako každý deň boli Beckettová,Ryan a Esposito na 12.okrsku.Nemali žiaden prípad preto si Espo s Ryanom hádzali tenisovú loptičku a Beckettová si varila kávu v malej kuchynke.Rozmýšlala ako by mohli s chalanmi zabiť čas aby im rýchlejšie ušiel čas v práci.S chalanmi pracovala niekoľko rokov takže stávky boli na každodennom poriadku.Či už išlo len o to kto bude platiť pivo,hotdog alebo kto zo seba spraví šaša na okrsku.Beckettová sa musela zasmiať,keď si spomenula ako minulý rok Espo prehral stávku a musel na okrsok prísť v ženských šatách,lodičkách a v parochni.To boli zlaté časy.Pred rokom ešte nepoznala Castla,odkedy chce o nej písať knihu je Richard Castle jej tieň.Niekedy je poriadne otravný aj,keď je pravda,že niekedy je aj nápomocný pri prípadoch no aj tak je stále viac otravný ako nápomocný.Čo Kate pripomenulo prečo tu ešte Castle nie je.Neposlal je sms-ku ani jej nezavolal,že dnes nepríde.Kate to viac neriešila pretože jej napadol úžasný plán."Hej Espo,Ryan"zakričala na svojich kolegov a kývnutím ruky im ukázala aby išli za ňou do kuchynky."Chlapci dlho sme sa o nič nestavili a mne napadol taký menší plán na Castla.Idete do toho?"Obaja so záujmom na očiach zakývali hlavami na súhlas.
Kate POV
"Tak čo naozaj idete do toho?"spýtala som sa Ryan s Espom. "Beckettová a o čo vlastne ide ? Vieš,že odvtedy čo som musel prísť na okrsok v šatách sa stávkam vyhýbam"spýtal sa Espo načo sa začal Ryan smiať a buchol ho do ramena päsťou. "No ták kamoš snáď nie si mäkký,veď to je iba blbá stávka o nič väčšie nepôjde."povedal s úsmevom na perách Ryan."Tak nejdeš do toho Esposito ?" obrátila som sa na svojho kolegu,ktorý len nesúhlasne zakýval hlavou. "Fajn a ty Ryan?" zrak som premiestnila na svojho druhého kolegu,ktorý sa usmial a zakýval hlavou na súhlas. "Tak o čo ide?"spýtal sa Ryan. "Pozorne počúvaj poznáš Alexis,Castlovú dcéru."ani som nečakala na jeho odpoveď a pokračovala."Mohol by si ju zbaliť,ísť s ňou na rande,flirtoval s ňou. Ak to nesplníš tak budeš musieť pobozkať Gatesovú." dopovedala som a Ryan si len povzdychol a začal hovoriť."Ale vieš,že mám Jenny čo ak sa to dozvie? Nechcem o ňu prísť.Veď z toho ani nič nebudem mať." "Nedozvie,viem ti vybaviť ferrari na týždeň."vzápätí som mu odpovedala."Fajn ferrari na týždeň a ešte ty budeš musieť pobozkať Castle-a."povedal s úškrnom."Tak nato zabudni ja Castle-a nepobozkám."odporovola som."Fajn takže nič stávka neplatí,nemyslel som si,že si taká padavka Beckettová."zasmial sa a začal niečo robiť na svojom počítači."Tak to nie fajn platí ale iba jeden bozk,nič iné."povedala som a pozrela sa na neho."Výborne stávka platí."a podal mi jeho ruku aby sme spečatili stávku.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ahojte takže je tu prvá časť More than just a bet.Dúfam,že sa vám páčila a len také malé info:Časti sa budú striedať jedna bude po slovensky a druhá po česky pretože tento príbeh píšem so svojou kamarátkou z Česka,ktorá bude písať ďalšiu časť :)
YOU ARE READING
More than just a bet
FanfictionČo sa stane,keď sa traja najlepší detektívi New Yorskej polície stavia? Bude to len nevinná stávka alebo to prepukne do niečoho veľkého? Dozviete sa v príbehu