Date?Maybe

29 7 0
                                    

Kate's POV :

S Castleom sme si sadli na lavičku čo bola pri stánku s kávou.

"No viete Kate a chcel som sa vás ešte niečo spýtať ... Nebola za vami Alexis?"

"Nie." Odpovedala som mu..

"Fajn no a vlastne nešla by ste zajtra so mnou na večeru?"

"Ehm.... No tak ja dobre." Zostala som zaskočená že niekdo práve ako on ma pozval na večeru ale prečo nie.

"Myslíte že Alexis bude naozaj v pohode?" Znovu sa ešte pre istotu spýtal.

"Castle nebojte sa je veľká." Chytila som ho na chvíľu za ruku a potom som ho pustila. Usmial sa a ja som to vtedy pochopila... Nepozýva ma na večeru! Je to rande!

Vzala som si teda svôj mobil a tak aby to Castle nevidel napíslala som Lanie. Ona je totiž moja najlepšia kamarátka a poradí mi vždy keď potrebujem.

Kate : Lanie? Môžeme sa stretnúť?

Lanie : Tak dobre za hodinku u teba?

Kate : Dobre uvidíme sa .

Odložila som teda mobil. Castleovi som oznámila že musím ísť.

Keď som sa chystala vstať z lavičky postavil sa a objal ma.

"Prepáčte." Povedal po chvíli.

"Nič sa nestalo."

"Nehneváte sa na mňa za to nevinadáte mi."

"Nie !"

" A prečo by som mala?! Môžem vám tak akurát poďakovať za kávu a najradšej by som vás pobozkala." Odpovedala som.

Udivene sa na mňa pozrel a ešte raz na mňa pozrel jeho krásnymi modrími očami a odišiel.

Rick's POV :

Zaskočilo ma to čo povedala. Od nej by som nečakal niečo že povie : "Castle najradšej by som vás pobozkala." Ale nesľubujem si od toho veľa jeden deň sme spolu za dobre na ďalší ju dokážem pekne štvať. A sme znovu tam kde sme boli aj keď posledné mesiace je ku mne iná ako by mi chcela niečo povedať naznačiť alebo túto vetu v sebe dusila a teraz to povedala?!

Neviem čo si mám myslieť ale od nej je to niečo čo som chcel počuť..

"Je milá,vtipná,pekná a aj dosť hm... No sexy." Je to jednoducho Kate a áno som do nej buchnutý ale ona o tom nevie nemal som odvahu jej to povedať preto tá večera. Teda skôr rande.

Kate's POV :

Chodím s mobilom v ruke a pozerám na hodiny. Prebieham v ňom fotky v galérii.

Potom sa konečne zvuk zvončeku a je to Lanie.Rozbehnem sa rýchlo ku dverám a obímem ju.

"Lanie!" Vykríknem a obímem ju.

"Ahoj Kate." Obíme ma..

"Tak rozprávaj rýchlo chcem počuť!"

"Takže bola som s Castlom normálne na prechádzke alebo ako to nazvime a na káve."

"Ďalšia vec bola tá že sme sa bavili o Alexis hovoril že je divná a to kvôli mojej stávke s Ryanom!"

"A ešte aj to pozval ma na večeru teda až potom mi došlo že ma pozýva na rande ,potom ma objal spýtal sa či sa nehnevám povedala som nie a povedala som ešte aj to žeby som ho najradšej pobozkala!" Dokončila som.

"Prečo si ho nepobozkala?!" Udivene sa spýtala.

"Lanie! Nie tak rýchlo! "

"A chcem sa spýtať Lanie mám ísť na to rande??!?"

"Kate že sa pýtaš?! Musíš tam ísť."

                                                                                                                                                                                        


~caskettloverka

More than just a betWhere stories live. Discover now